Written by Bella | September 17th, 2015

Apabila Diana Danielle disahkan mengandung untuk kali kedua, sebagai seorang suami Farid Kamil jelas merasa teruja akan berita gembira tersebut. Tidak sabar untuk menyambut kelahiran anak mereka yang dijangka pada bulan November depan, Farid kalau boleh ingin sering berdamping dengan isterinya melalui saat-saat penting ketika sedang mengandung.

Harap-harap tarikh perlawanan tidak berubah. Ini kerana doktor sudah menjangkakan Diana akan bersalin pada bila-bila masa di bulan November ini. Saya mahu berada di samping isteri di saat-saat penting iaitu ketika sarat mengandung dan melahirkan.

Pada masa yang sama, Farid meluahkan rasa syukur apabila Diana tidak mengalami sebarang masalah sepanjang mengandungkan anak kedua mereka.

Walaupun pada kandungan kedua ini Diana mudah letih, tetapi dia tidak mengalami apa-apa masalah. Alhamdulillah… perkara itu buatkan saya lebih teruja untuk menyambut kehadiran ahli baru dalam keluarga kami.

Jangan risau Farid, kami doakan semoga kandungan Diana akan terus baik-baik sahaja dan Allah SWT permudahkan proses kelahiran nanti. Untung dapat suami yang memahami macam Farid, iyalah wanita mengandung ni perlukan perhatian lebih daripada suami mereka.

Sumber Berita: mStar Online

Written by Bella | August 12th, 2015

Sekitar minggu lepas, foto Diana Danielle yang dipercayai sudah hamil anak kedua menjadi topik yang sensasi di Forum Cari. Menerusi foto tersebut, jelas menunjukkan perut Diana yang sudah besar dan ia tidak dapat disembunyikan lagi.

Selepas lama peminat berteka-teki, akhirnya Farid Kamil telah mengesahkan isteri tercinta beliau kini sedang hamil cahaya mata kedua mereka.

Buat masa ini, Diana tidak mengalami sebarang alahan sepanjang tempoh kehamilan kali ini. Farid juga memberitahu beliau dan isteri telah membuat keputusan untuk tidak melakukan sebarang ujian imbasan untuk mengetahui jantina anak kedua mereka nanti. Farid mahu perkara tersebut menjadi satu kejutan buat mereka berdua.

Walaupun kandungan Diana sudah memasuki usia 5 bulan, pasangan berkenaan tidak belum lagi membuat sebarang persiapan untuk menyambut kelahiran bayi mereka lagi setakat ini.

Alhamdulillah, saya mendapat rezeki untuk kali kedua. Saya bersyukur kepada Allah kerana bagi saya merasai satu lagi peluang untuk memiliki cahaya mata. Alhamdulillah, kandungan isteri kini hampir memasuki lima bulan.

Saya tidak tahu jantina kandungan kedua dan tidak mahu tahu kerana kami berdua sudah bersetuju untuk tidak melihat jantina lebih awal. Kami terima apa sahaja jantina dan harap semua berdoa agar ibu dan kandungan berada dalam keadaan sihat dan selamat.

Alhamdullillah, makin bertambah besar lagi keluarga Farid Kamil dan Diana Danielle. Semoga segala proses ketika bersalin nanti berjalan dengan lancar. Lepas ni Muhammad dah tak boleh manja-manja sangat dah, kan nak jadi abang tak lama lagi. Hehe.

Sumber Berita: Tonton Extra

Written by AbangNara | August 10th, 2015

Menarik perkongsian tentang Diana Danielle yang sedang hangat diperkatakan di Forum Cari. Mana tidaknya, ramai yang meneka isteri kepada Farid Kamil ini sedang hamil anak kedua. Berdasarkan kajian terperinci dan gambar-gambar terkini, jelas menunjukkan kebesaran perut Diana Danielle yang tidak dapat disembunyikan.

diana danielle hamil lagiWalaupun begitu, masih tiada sebarang pengesahan daripada empunya badan. Jika benar Diana Danielle sedang hamil anak kedua, jutaan tahniah diucapkan. Pasti Muhammad (anak sulung Diana dan Farid) teruja akan bergelar abang tidak lama lagi. Di akaun Instagramnya juga telah ramai yang mengucapkan tahniah atas kehamilan ini. Benar atau tidak, sama-sama kita nantikan pengumuman daripada Diana sendiri.
diana danielle hamil lagi

Lagi beberapa gambar Diana Danielle dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Comel sangat Fuzzberta si tikus belanda ini

 
Written by AbangNara | November 19th, 2012

Wow. Pantas, cekap dan amanah sungguh Farid Kamil menjalankan tanggungjawab sebagai seorang suami. Memang murah sungguh rezeki pengantin baru ini. Sebentar tadi Diana Danielle telah pun mengesahkan kehamilannya menerusi Twitter.

diana danielle mengandung

Jutaan tahniah diucapkan kepada Diana Danielle dan Farid Kamil atas berita gembira ini. Pastinya mereka berdua sedang tersenyum girang sekarang ini. Menurut Diana Danielle, ini adalah hadiah hari jadi terbaik buat dirinya.

diana danielle mengandung

Diharap DD tidak melakukan aktiviti-aktiviti lasak selepas ini. Banyak-banyak rehatkan badan. At least sehingga tamat trimester pertama. Sekali lagi tahniah atas berita gembira ini. Semoga semuanya selamat. Ucapkan tahniah kepadanya menerusi Twitter Diana Danielle.