September 2nd, 2013

Amboi. Pandai juga si Fida Ibrahim ini buat kelakar. Agak funny juga ayat gurauan manjanya apabila diminta memberi respon tentang isu pakaian ketatnya yang mengundang kritikan peminat. Menurut Fida, dia ialah duta bagi produk pelangsingan tersebut dan pastinya baju ketat tersebut dipakai untuk membuktikan keberkesanan.

fida ibrahim ketat

Kata Fida kepada MalaysianDigest:-

“Gambar tu sebenarnya adalah gambar disebalik tabir sewaktu sesi fotografi bagi mempromosikan produk Emorra Be Slymm. Saya sebagai dutanya dan saya dah amalkan minum produk ni sejak sebulan lepas. Saya turun 4kg. Jadi nak lah tunjukkan hasilnya.

Masa saya upload di Instagram tu, saya pula tak sertakan apa-apa penerangan tentang gambar tu. Itu yang mungkin peminat tersebut dah tersalah anggap. Saya pun tak salahkan pem

Lagipun saya duta produk pelansingan, dan saya nak promosikan produk tu. Jadi, takkan lah nak pakai baju kelawar pula kan…?

fida comel

Kalau Fida kongsikan gambar pakai baju kelawar, Abang Nara yakin akan lebih viral gambar tersebut. Tak pernah lagi rasanya setakat ini mana-mana selebriti wanita berbuat demikian. Hehehe. Apa-apa pun Fida, kalau bolehlah janganlah ketat sangat baju tue. Rasanya semua orang tahu Fida memang kurus. Kalau boleh, janganlah tunjuk sangat. Tak sesuai dengan imej wanita bertudung anda. Tak gitu?

P.S: Apabila bayi merasa hirisan lemon

August 30th, 2013

Kadangkala Abang Nara tak faham dengan artis-artis Malaysia ini. Bukannya diorang tak tahu gambar yang bakal dikongsikan boleh mengundang kontroversi, tapi tetap nak kongsi juga. Mungkin ini adalah salah satu teknik untuk mencipta publisiti murahan.

fidaContohnya macam si Fida Ibrahim ini. Dah sah-sah baju ketat dan memang tak sedap mata memandang. Awak tue dahlah pakai tudung. Sekali pandang macam ikan duyung pulak. Bagi Abang Nara, kalau nak ambik gambar sebegini ambiklah. Namun tak perlu nak share.

fida

Itu yang sampai peminat-peminat mengkritik habis-habisan. Memang jelas tak sesuai. Diharap Fida lebih berhati-hati di masa hadapan. Bukan semua benda sesuai untuk dikongsi. Mana yang tak bagus tue, simpanlah je untuk tatapan peribadi. Tak gitu? Beberapa lagi gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

fida
fida
fida
fida