June 5th, 2009

awek indonesia seksi

Di hari Jumaat yang indah ini, inginlah kami berpesan-pesan kepada mana-mana isteri yang ingin mencari pembantu rumah ataupun bibik. Pastikan bibik anda tua dan dah kerepot. Jangan ambil yang muda-muda dan yang lawa-lawa.

Bukan apa semalam bila kami baca Harian Metro ada berita pasal suami “nakal” umur 40-an masuk lokap sebab suka menghendap dan mencabul pembantu rumah dia. Mana taknya, bibik dia umur 22 tahun. Tak tahan siap buat aksi lucah dan kalau bini tak ada pasang video lucah lagi nak tunjuk kat si pembantu rumah nie.

Kena ingat laki nie makin tua makin gatal dan miang. Tua-tua berisi diorang nie. Amiklah bibik tua tau. Bibik tua senang sikit nak jaga. Diorang nak lari pun tak larat dah. Kalau bibik muda nie silap-silap nanti dimadukan jer ngan dia. Kes berat tue.

Renung-renungkan dan selamat beramal.

March 10th, 2009

gambar seksi sandra dewi

Pernah tengok gambar di atas? Kami tahu ramai awek-awek yang menggunakan gambar comel dan cantik Sandra Dewi di atas untuk memenuhi Friendster, Myspace dan Facebook masing-masing. Kalau lelaki pulak ada yang sanggup letak gambar Sandra Dewi dan mengaku yang si cantik ini awek dia.

Jangan takut sebab kami ada sediakan banyak lagi koleksi gambar-gambar Sandra Dewi untuk anda uploadkan lagi ke Facebook anda. Kami berani jamin anda akan mengkagumi keindahan wajah selebriti Indonesia ini.

Sila baca artikel ini sepenuhnya untuk melayani gambar-gambar comel dan cantik Sandra Dewi ini lagi sepuas hati anda.

gambar seksi sandra dewi

gambar seksi sandra dewi

gambar seksi sandra dewi

gambar seksi sandra dewi

gambar seksi sandra dewi

gambar seksi sandra dewi