Written by Bella | October 25th, 2019

Beberapa bulan lalu, kecoh dengan kontroversi putus tunang antara pelakon Aishah Azman dan Syafie Naswip. Pelbagai dakwaan timbul termasuk tuduhan mengatakan Syafie telah bertindak kasar terhadap bekas tunangnya sehinggakan wanita itu mengalami kecederaan.

aishah azman

Aishah mengambil keputusan untuk membuat laporan polis berkaitan kes tersebut. Pada masa itu ramai yang menunding jari terhadap Syafie sehingga akor itu dikecam teruk.

Menrusi laporan terkini, pihak pendakwa raya membuat keputusan kes adalah Tiada Tindakan Lanjut (TTL) kerana tiada keterangan yang mencukupi dan sekaligus membuktikan Syafie tidak bersalah.

syafie naswip

Ramai yang ingin tahu apakah reaksi Aishah selepas mendapat tahu berita tersebut. Bagaimanapun, dia enggan memberikan komen lanjut mengenainya.

Sorry, I’m not interested.

aishah azmanTerdahulu, dunia hiburan digemparkan dengan berita mengenai seorang pelakon lelaki yang ditahan polis selepas membelasah bekas tunangnya kerana berang apabila wanita itu memintanya memutuskan hubungan songsang dengan kenalannya, 26 Jun lalu. Netizen mula berspekulasi dan mendakwa Syafie merupakan individu yang dimaksudkan kerana ketika itu dia baru putus tunang dengan Aishah.

Sumber Berita : Astro Gempak

12 responses to Syafie Naswip Terbukti Tidak Bersalah : Aishah Azman Enggan Komen Lanjut

  1. anon nona says:

    selama ni budak Pi’e tu bersih tanpa kontroversi.. tak sangka orang yg mengubah rekod bersihnya itu adalah wanita yg di dambakan menjadi suri hidupnya.. kesian,kesian,kesian…

  2. Juju says:

    Abg ngan adik sama jelah!!! Huh!

  3. anon says:

    nak komen apa. dah busuk nama budak shafie tu. konfem sedikit sebanyak terjejas gak la dia punya reputasi.

  4. Cu says:

    Speecless ke..klu btul awk rsa awk btul sesaja..brsuara la.jgn diam.

  5. Anonymous says:

    Sbb otak dye ada lalat berak..ko tgk dahi dye..

  6. Brunes says:

    kat sini ketara sangat yang perempuan tu juat propa. skang dah diam, same like brother

  7. Aku says:

    Ni lg swko betina gila.. Aritu bukan main mengelinjang happy hidup dah bebas, lega putus tunang mcm si pie tu la yg jahat.. Upanya kau dgn abg kau sama gila.. Jahat hati perut… Skrg no komen pulak pahal.. Jawab laa kalau btul kau dipihak benar… Mmg bgus x kawin dgn kau, x layak jd bini lah.. Kau kawin je dgn abg kau tu.. Dduk sebumbung…

  8. Anonymous says:

    Sape abang dia??

  9. Anonymous says:

    she is a miserable bitch who always acted like a victim.
    what a hoe!

  10. cikBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB says:

    dicadangkan agar menjalani proses pembuangan taik lalat kt dahi tu.. meresap itam tu sampai ke otak dan hati..

  11. bob says:

    berdasarkan semua yg dah berlaku, susah nak menentukan cerita mana yg betul, mana yg direka. namun demikian dengan kuasa Allah, kebenaran pasti akan terbukti. semoga semua pihak berlapang dada. jangan mudah menjatuhkan hukuman atas sesuatu yg masih belum terbukti kesahihannya.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini