Written by Bella | September 17th, 2018

Tersebarnya foto lucah seorang lelaki dikatakan mirip Aeril Zafrel sejak semalam mencetuskan pelbagai spekulasi.

Aeril menerusi akaun Instagram tampil menafikan lelaki didalam foto tersebut adalah dirinya. Katanya, perbuatan memalukan dan terkutuk itu hanya fitnah yang direka untuk mengaibkan dirinya. Aeril berharap mereka yang sengaja ingin mejatuhkan maruahnya itu akan mendapat balasan yang setimpal.

Terdahulu, foto ‘selfie’ seorang lelaki tanpa seurat benang dengan ‘posing’ menggiurkan di atas katil mula menjadi topik hangat di media sosial. Ramai yang terkejut melihat foto berkenaan  yang didakwa mirip sekali dengan Aeril. Ada juga yang terkilan bagaimana Aeril boleh terlibat dalam perkara sebegini sedangkan beliau dikenali dengan imej islamik.

15 responses to Sunat Pun Tak Lagi, Lelaki Dalam Foto Itu Bukan Saya – Aeril Zafrel

  1. WickEd says:

    Aku percaya dia tak buat gini…bini cantik dah ada anak…

    9

    3
  2. Pohdah says:

    Kote tak sunnat?! Hahaha….

    1

    1
  3. chinta says:

    kat ig dia xde pun gmbr ni hahaha… tetiba plk ak gegeh nk tgk sb nk tgk kapakaran edit si manusia tersebut.

    0

    2
  4. Ni lah yg org cakap saje nk tambah saham kat akhirat ni..fitnah org lain benda yg sememangnya tuan badan x buat..tanggung sendirila tuan punya badan yg pos, share dan fitnah aeril..cukup2 lah sesape yg fitnah org guna cara mcm ni..kalau tak tahu senyap jgn sesekali sebarkan

    0

    1
  5. Anonymous says:

    Fitnah dunia makin menjadi2…baik dlm industri hiburan/politik n semua..
    Astraghfirullah
    Ingt akhirat

    1

    1
  6. Anonymous says:

    Kita tgh melalui zmn fitnah yg hebat sehinggalh 2019..n akn beransur lega dlm 2020..ni hanya andaian saja, jgn percaya..tapi tu lh fitnah amat mudah ada dihujung jari selagi ada media sosial yg x terbendung..Mohon kerajaan buat sesuatu utk membendungnya..

    0

    0
  7. Anonymous says:

    Gmbr baju biru di atas tu pun bukn Azreil kn.
    Azreil mulut terjungkit sikit.
    Yg kt atas baju biru tu nmpknya lgi kacak…aduhhhh…tergugat iman pepgi ni hujn pulkkkk.

    0

    1

Leave a Reply to Hamba Sahaya - Cancel

Optional