Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Siti Sarah Minta Netizen ‘Block’ IG Jika Meluat Tonton Kisahnya Dan Shuib

Tidak dinafikan baru-baru ini, rata-rata netizen terhibur dengan kejutan Siti Sarah yang menghias motosikal Ysuku Shuib penuh dengan manik dan bunga.

Advertisement

Bagaimanapun, “drama” mereka mula berlebihan sehingga ada yang sudah mula rasa meluat dengan “lakonan” pasangan ini. Sanggup meraih publisiti untuk jumlah tontonan tinggi.

Memberikan komen mengenai isu tersebut, Sarah berkata dia sedikit pun tidak pernah memaksa netizen untuk menonton apa yang dimuat naik. Kalau tidak suka, netizen boleh sahaja sekat akaun Instagramnya.

Apabila orang ada IG memang berhak untuk komen tapi saya sarankan kalau dah sampai sakit hati tengok, lebih baik berhenti mengikuti akaun laman sosial saya. Sebab ia toksik untuk awak.

Apa yang saya buat, saya gembira dan kalau saya gembira, buat awak tak suka, baik sekat sahaja IG saya. Jangan biarkan diri sendiri terseksa tengok orang lain. Sebab anda semua ada pilihan untuk menentukan untuk lihat atau tidak.

Advertisement

Tambah Sarah lagi, dia dan Shuib tidak terlalu terbuka berkongsi kisah rumah tangga mereka kepada umum. Mereka berdua tahu batasnya dan apa yang dikongsikan hanya sebahagian sahaja daripada kehidupan mereka.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

15 Comments

  1. CitiSarah Gedik

    July 9, 2019 at 3:17 pm

    x yah nk kaco laki main moto…siyes meluat..tengok bini retis2 lain mcm Johan & Aliff Satar rileks je..xdela bini depa dok mengedik g kacau hobi laki…

  2. faredada

    July 9, 2019 at 2:45 pm

    Dh meminta kan .. so block je. Diorg jadi mcm ni psl rmai follower, so attention seeker la

  3. umairah

    July 9, 2019 at 2:30 pm

    alah sarah. merajuk ke hihi

  4. NIASHA

    July 9, 2019 at 2:11 pm

    lama2 meluat pulak . hahahhaa !

  5. anon

    July 9, 2019 at 1:50 pm

    dah tu apa lagi un follow lah ig dia ..orang tegur tak nak terima ..ye ye lah .
    berlagakk na .

Loading...
To Top