Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Siti Sarah, Fatin Afeefa, Johan, Tauke Jambu & Ramai Lagi Selebriti Malaysia Mula Lakukan #KekeChallenge

Tular di laman sosial sekarang para selebriti melakukan #KekeChallenge. Aksi yang bermula dengan turun dari kereta kemudian terus menari di luar kereta sambil bergerak mengikut pergerakan kereta itu kini menjadi bualan ramai. Ramai selebriti tempatan yang turut sama ter’pengaruh’ dan memuatnaik video mereka melakukan aksi ini. Yang kelakar pun ada, yang comel pun ada, yang sempoi pun ada.

keke challenge

Advertisement

Apa-apa pun diingatkan agar semua yang ingin melakukan #KekeChallenge ini agar berhati-hati dan memastikan keadaan sekeliling selamat terlebih dahulu. Yang penting pastikan si pemandu sentiasa peka dengan apa yang ada di depan mereka. Tak mahulah jadi sesuatu yang tidak diiinginkan. Apa-apa pun, jom kita layan #KekeChallenge oleh para selebriti tempatan:-

1. Fatin Afeefa

A post shared by Khaleesi (@fatinafeefa) on

2. Tauke Jambu

Advertisement

3. Siti Sarah

4. Haiza

5. Johan ERA

6. Ariff Jiwa Asyraff

A post shared by Arif Jiwa Asyraf (@arifjiwaasyraf) on

Advertisement

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

19 Comments

  1. Anonymous

    July 20, 2018 at 9:07 pm

    Artis Melayu semuanya SAMPAH!

  2. Thumbs up

    July 20, 2018 at 8:52 pm

    Yg bes tu pndai tgk dlu org ade ke x sblm mnari.ooohhhh..pndai mlu ye.yg pdan mka ct sarah la..klu aku lki dia mlu gler bni trknja2 mcm mnx sex.

  3. Wekkkkkkk

    July 20, 2018 at 4:51 pm

    Yg paling gedik fatin..
    Yg paling kelakar siti sarah..suaminya mrh..tinggalkn sarah di belakang..
    Itulh..x dgr ckp lagi..kta shuib
    Keke…lgi…keke lgi
    Wakakaka

    • Anonymous

      July 20, 2018 at 8:03 pm

      ha ah betul…yg paling kelakar Siti Sarah…comel pun ada…
      Fatin nmpk sgt kegedikannya…
      haiza pun sama…gedik
      tauke dgn abam kelakar

    • Minah membawang

      July 20, 2018 at 9:58 pm

      Sarah plg lawak..siap kne mrh ngn suip..suke sgt ngikut org..kiki kiki..kiki ape,kikilala??hahahaha

    • mama

      July 23, 2018 at 10:20 am

      hahahah xpuas tgk si sarah kena marah ngan shuip…masukkk ..hahahha…arif jiwa sgt comel.

  4. Anonymous

    July 20, 2018 at 4:14 pm

    sanggup layan berjam2 dlm youtube nk belajar tarian ..”kiki do you love me dance challange..”,
    bila x dpt selagi tu berjam2 nk buat latihan, dh ada sikit, mulalah nk viral..kalau dh betul “sebijik” ok jugak..ni tarian mcm cicak tertiba msuk seluar.

    buatlah betul2, malaysia ni mana ada penari yg bagus.

    • Anonymous

      July 20, 2018 at 4:23 pm

      kan… style pun bodo2 sebuk keke challenge…
      so far aku suka tgk keke abam&toke ade nasihat di situ… keke smpi langgar org lalu

  5. Anonymous

    July 20, 2018 at 3:38 pm

    stop this madness!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top