Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Shaheizy Sam & Yana Samsudin Tidak Akan Menyanyi Di Separuh Akhir AJL27

Berita ini pasti mengecewakan peminat Yana Samsudin dan Shaheizy Sam yang berhempas pulas mengundi lagu “Begini Caranya” sehingga sampai ke peringkat separuh akhir AJL27. Lagu duet mereka ini akan dinyanyikan oleh Ajai dan Marsha.

yana dan sam

Advertisement

Menurut Shaheizy Sam, dia merasakan tidak sesuai untuk menyanyikan lagu tersebut kerana dirinya lebih kepada seorang pelakon berbanding penyanyi. Kata Sam kepada Kosmo:-

Tidak sama sekali. Saya sebenarnya seorang pelakon dan bukan penyanyi. Jadi, saya merasakan tidak sesuai untuk membuat persembahan pada acara tersebut. Lebih afdal jika kami berikan peluang itu kepada penyanyi yang lebih layak atau mempunyai lebih pengalaman.

Hmmmm. Pelik jugak. Mungkin Sam tak yakin dengan keupayaan diri sendiri untuk menyanyi secara live. Agaknya Sam tak biasa berada di atas pentas. Maybe takut suara yang keluar secara live berbeza dengan apa yang dirakam di dalam studio. Apa pun semoga keputusan yang dibuat ini akan memberi impak positif kepada semua yang terlibat.

P.S: Kompleks sukan air bertukar kepada taman tema.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

166 Comments

  1. penunu

    November 2, 2012 at 5:03 pm

    Agak2 sam penah main dengan yana x?

  2. emelyn Aziz

    November 2, 2012 at 2:49 pm

    Tak faham kenapa nak kena jadi isu bila Sam x nak nyanyi. Semua pun tau kot dia tu pelakon. Logik r kalau dia x nak nyanyi. Bukannya benda besar pun. Yana lain la sbb dia mmg penyanyi. Pastu x faham jugak ngan sesetengah org yg tiba2 nak salahkan org lain sbb Sam x nak nyanyi. Tukar penyanyi x bole ke? Bukannya x pernah org buat. Shila Amzah pernah ganti Faizal Tahir dan Jac pun pernah ganti Anuar Zain nyanyi lagu Sedetik Lebih. So what’s the point kalau Sam digantikan ngan org lain?

  3. fanatik sam

    November 2, 2012 at 2:31 pm

    Cukup2 la kowang duk mngutuk n mngata tu..sekurang kurangnya diaowng de bakat,pernah mnjadi pnyanyi n now bakat mereka tlah diiktiraf sbg pelakon yg berkaliber..kowang kutuk wat pnat tangan je nk taip kat cni..skurang kurangnya mreka dah berjaya..kowang bleh ke wat mcm mreka smua?? Pe kata kte support industri hiburan tanah air kita nie,bkn duk kutuk n memaki hamun kat cni..cer penyanyi lain berlakon mcm sam n yana,agak2 bleh x? Msti x bleh kan,sme la mcm sam n yana,x bleh nk nyanyi mcm mreka..bkn sbb klmahan mreka x pandai nyanyi,tp x dpt nk bg kommitment dlm bidang nyanyian..kte kne hormat kptsan mreka berdua..tq..

  4. ajai?ohnoooo!!!

    November 2, 2012 at 10:02 am

    ok., enuf said..tp ngape c sherashii tu gak yg dipilih mgantikan sam? xde ke penyanyi lelaki len? asal sherashi?? konpius???mcm dh hbis lak pnyanyi lelaki kat mesia ni??

  5. kak Nera

    November 2, 2012 at 9:44 am

    bagusla sedar diri.. Ainan Tasneem bila lagi? Cepat2 la tarik diri, ikut jejak dieorang, kalau tak malu besar.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top