July 9th, 2020

Siapa yang mahukan perkahwinan yang dibina hancur di tengah jalan kan? Tapi jika jalan perpisahan adalah sebaiknya buat semua pihak, maka penceraian adalah jawapannya.

Meskipun timbul spekulasi bahawa rumah tangga Sharifah Sakinah dan suaminya yang merupakan seorang juruterbang, Aliff Adha sedang goyah apabila lelaki itu dikatakan aktif dalam aplikasi bersosial namun pelakon itu mengambil langkah untuk mendiamkan diri sahaja.

sharifah sakinah bercerai

Walaubagaimanapun, Sharifah Sakinah sendiri telah mengesahkan bahawa dia sudah pun bercerai dengan Aliff Adha sejak Mei lalu selain mendedahkan bahawa mereka sudah tidak tinggal sebumbung bermula Mac lagi.

“Tapi kami berpisah dengan baik. Keputusan ini juga perlu mengambil kira anak kami, Anais Adha yang berusia tiga tahun.”

Apabila diasak dnegan soalan cepumas sama ada hubungan mereka putus kerana orang ketiga, pelakon wanita itu menafikan dakwaan tidak berasas tersebut.

“Saya tidak boleh jadi isteri yang baik. Saya sedar kekurangan diri. Soal dia nak guna aplikasi ‘dating’ … itu haknya. Suka hati dialah nak buat apa, saya tak campur.”

sharifah sakinah bercerai

Bahkan Sharifah Sakinah menjelaskan bahawa biarlah mereka bahagia dengan cara masing-masing kerana ini adalah untuk kebaikan kedua belah pihak.

Wanita itu juga berharap dengan pendedahan ini, ia akan melunaskan segala teka-teki dan persoalan yang bermain di fikiran setiap orang yang ingin tahu mengenai perihal rumah tangganya.

Kalau dah usaha macam mana pun tapi tiada jodoh juga, nak buat macam mana kan?

Sumber: BH Online


4 responses to ““Saya Tidak Boleh Jadi Isteri Yang Baik” – Sharifah Sakinah Sahkan Sudah Bercerai”

  1. Anonymous says:

    kesian laki dia!!! Suami dayus gagal bimbing isteri,elok sgt pun bercerai loser

  2. jaja says:

    kesian suami dan anak ya,, enjoy smpai bila skrg muda pn bole mninggal,,, xde masa dah nk enjoy..

  3. mak enon says:

    kte da kwen ni kinah mmg byk kne jge. klu takat blom kwen perangai giler2 + xsnonoh myb ade org blh trime lg. ni da kwen bwat jgk rupe itu agak2 di mana mruah suami. xsnonoh klu dgn suami sje xpe. ni kt public figure yg menonton. jgn Allah tarik nikmat nk jge hati suami. bhagiakn hati dia. jge maruah dah.. kte rse xde ape2 pn lps kwen. suami dah pilot. baik. ikut je arahan.. nk mcm mne lg..hmmmm.. berubah k

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...