“Saya Student Lagi!” – Mengigil Suara Pertahan Diri Dari Dikompaun Polis, Netizen Terhibur Dengar Alasan Gadis Ini

Kehidupan

“Saya Student Lagi!” – Mengigil Suara Pertahan Diri Dari Dikompaun Polis, Netizen Terhibur Dengar Alasan Gadis Ini

Baru-baru ini, tular satu video di platform Twitter memaparkan seorang gadis yang merupakan pelajar universiti di serbu oleh pihak berkuasa di sebuah premis makanan.

Semasa sedang menghisap shisha di luar premis makanan sendirian, dirinya kelihatan terkejut semasa kehadiran pihak berkuasa.

Advertisement

Lihat dalam video berkenaan, suara gadis itu jelas bergetar ketika cuba untuk mempertahankan diri serta persoalkan tindakan pihak berkuasa yang ingin mengambil tindakan terhadapnya.

Menurut gadis itu, dia merupakan seorang pelajar dan sememangnya mustahil untuk naik turun mahkamah, lebih-lebih lagi perlu memberitahu ibu bapanya mengenai kompaun dari pihak berkuasa sejumlah RM250 dikenakan kepadanya.

Saya student tau.. macam mana nak naik turun mahkamah lagi.

Biarpun cuba pertahankan diri sebaik mungkin, namun gagal kerana pihak berkuasa tetap mengabaikannya dan meminta gadis itu melunaskan kompaun yang dikenakan itu di balai dengan segera.

komen twitter

Hal yang menarik perhatian netizen untuk meninggalkan komen di dalam hantaran itu adalah bila mendengar suara gadis itu jelas ‘menggeletar’ dan itu membuatkan ramai netizen terhibur.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

norman
6 bulan lalu

"Anak Sekolah Tahfiz, Ayahnya.." - Netizen Kecam Norman Hakim Tayang Badan 'Sado'

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...