January 29th, 2018

Sejak bernikah tahun lalu, lama juga kita tidak mendengar sebarang khabar mengenai aktres Fiza Halim.

Baru-baru ini, nama beliau mula diperkatakan apabila ada netizen yang mendakwa beliau memakai solekan ketika sedang solat menerusi sebuah foto dirinya memakai telekung dan sedang duduk di atas sejadah yang dikongsikan di Instagram.

Walaubagaimanapun, Fiza menjelaskan beliau masih lagi waras dan tidak mengenakan sebarang solekan ketika beribadah.

Tidak dinafikan Fiza sememangnya mempunyai rupa paras yang cantik sejak dahulu lagi dan lebih manis selepas beliau bertudung. Mungkin kerana itu juga tercetusnya salah faham berkaitan foto tersebut.


60 responses to “Saya Masih Waras Dan Boleh Berfikir – Fiza Halim Nafi Gunakan Makeup Ketika Solat”

  1. Anonymous says:

    apa salah nya makeup klu yg halal..tak ada was2..apa salahnya selfie untuk sendiri suka suka…nape org akhir2 ni sibuk sangat busuk hati sgt..kan ada insta ada fb org upload lh untuk close2 fren ker bagi tgk..bgthu masa nih time nih jam nih sedang menunggu waktu tengah sholat..tengah masak, tidur , berak suka2na upload.. org nih semua nak negative komen..dah sendiri punya insta fb n sbn..nanti tak cantik2 buruknya muka..serabutnya muka…gelapnya muka tak cahaya..

  2. Ustajah Sajat says:

    Pakai make up tak salah pun masa solat. Yang salah ialah pakai make up before ambik wudhu’. Itu yang salah. Dah amik wudhu nak make up berkilo pun make up la. Takde masalah

  3. Anonymous says:

    biar jelah.kita yg lebihx.dlm hati mkin ada titik hitam yg kita xnmpak.

  4. Anonymous says:

    I thought that was safie alias in telekung

  5. Lala says:

    Nak cari sape2 yg berkanan la. Kalau ada tolong kenen2kn.

Loading...