Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Dan Alvin Chong Kawan Baik Sahaja, Tiada Nak Sayang-Sayang – Emma Maembong

Sejak bergandingan dalam drama Awak Suka Saya Tak, kemesraan serta keserasian Emma Maembong bersama Alvin Chong selalu mencuri perhatian ramai. Malah, jumlah peminat pasangan ini semakin meningkat naik dan mula lah episod mereka ingin melihat Emma dan Alvin bercinta.

Advertisement

Walaubagaimanapun, Emma memberitahu hubungan mesra mereka berdua tidak lebih daripada sahabat baik di dalam mahupun di luat set penggambaran.

Masa di set penggambaran memang kami memang kawan baik. Tiada nak sayang-sayang atau ada sesi luahan perasaan. Bila kita berlakon itu, nak lakukan babak lempang ke apa, jadi tak segan sebab kita kawan. Tak ada perasaan kekok. Kalau kita tangkap cinta, dah rasa malu-malu.

Bila kita dah terlalu setia dan sokong drama itu, kita terbawa-bawa. Untuk perkara ini, saya rasa semua pelakon mesti akan lalui saat itu. Bukan saya je, pelakon lain yang mereka minat pun akan buat macam itu.

Bagi saya tak salah, cuma soal percintaan tidak timbul. Saya selesa untuk berkawan sahaja. Dengan cara itu saya senang untuk bekerja dengan pelakon yang digandingkan.

Berlakon bersama dan mesra di dalam drama tidak semestinya mereka harus bercinta. Lagipun bukankah Emma sudah berpunya? Hehe..

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

15 Comments

  1. melati

    January 2, 2018 at 1:07 pm

    “sian Emma Mailkembong” palat pun palat lah…keturunan Mailkembong kot cam tu….taraf Emma Mail kembong ni dgn Mat2 Rempit yg nk pau Sport Rim Kapcai jer..hmmmm

    • minah jambu say NO to drugs

      January 2, 2018 at 5:08 pm

      kite berkawan jangan kira bangsa dan agama semua manusia sama saja..kalau dh jodoh ngan yg bukan islam ha terima lah jodoh tu Allah dh kasi..tk semesti nye yg beragama islam mati2 nak cari yg islam jugak ..kalau Allah dh kasi jodoh yg bukan beragama islam patut ke di tolak ?

  2. anon

    January 2, 2018 at 12:15 pm

    ko tak sayang2 pun jenis megeletiss semacam
    hormat lah tudung yg ko sarung tu weii

  3. benci jantan mlyu

    January 2, 2018 at 12:08 pm

    lg baik dari jantan melayu, pemalas dh la hodoh penipu pulak tu. good choice em

    • minah jambu pon benci jantan mlayu

      January 2, 2018 at 12:44 pm

      betol minah jambu sokong !

  4. Anon

    January 2, 2018 at 11:59 am

    Atas tiket “kawan baik”, boleh ko menggeleser camtu eh??

  5. geli

    January 2, 2018 at 11:57 am

    Sekali-sekala nak juga rasa batang tak halal ni!! Yang tak sunat mesti ada yang terjulur boleh sedut macam kerang.

    • minah jambu say NO to drugs

      January 2, 2018 at 12:10 pm

      yg halal prangai macm sialmang nak buat hape ! ambek yg tak halal lagi bagos pastu pandai2 la nak kasi halal ! kalau sayang2 pon tkpe asalkn tk tungu sampai 7-8 taon..kalau dh suka sama suka ada jodoh kawin aje tak payah nak tungu lama2..alvin chong ni pon ok..pada si kamal yg senyaaap memanjang nak tungu dia nak buat happe buang masa..! kalau minah jambu jadi emma minah jambu akan tanye si kamal lu suka gua betol2 ka main2 ? kalau betol2 lu suka gua tolong datang minang cepat ! pasal gua tungu lu lama2 at last gua kena main2..huh ! pompan pon ada hak untok tanye ..jangan fikir perigi cari timba or timba cari perigi itu semua tak pening pada zaman skarang ni ..yg penting pompan kena tanye..kalau pompan buat bodoh ha jantan pon ape lagi dia pon buat bodoh lah !

    • milah

      January 2, 2018 at 2:09 pm

      apa yg halal? dgn yg islam pon tetap xhalal selagi lom nikah der.

    • Anonymous

      January 2, 2018 at 1:51 pm

      ko teringat bekas han isaac ker… si lofark tu dah move on katenyer lah

Loading...
To Top