Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sasha Saidin Sahkan Akan Bercerai, Enggan Dedah Punca

Kalau semalam Sasha Saidin enggan memberitahu punca sebenar kehadirannya ke Mahkamah Syariah Gombak Timur, hari ini menerusi Kosmo, Sasha mengakui yang dia ke sana untuk mengambil borang penceraian. Namun Sasha enggan berkongsi punca di sebalik permohonan cerainya itu.

sasha saidin cerai

Advertisement

Kata Sasha:-

Buat masa sekarang, saya membuat keputusan untuk tidak memberi sebarang kenyataan atau menceritakan mengenai perkara yang sebenar sehingga saya membuat keputusan untuk bercerai. Mungkin kalau sudah tiba masa yang sesuai nanti, barulah saya akan mendedahkan tentang permasalahan yang berlaku antara kami berdua. Namun, sekarang ini lebih baik saya berdiam diri sahaja terlebih dahulu.

Hmmm. Kalau sudah nekad dan memang tidak serasi, nampaknya penceraian adalah jalan terakhir buat Sasha dan suaminya, Salyo Priyanto. Abang Nara ingatkan perkahwinan kedua Sasha ini akan kekal sehingga ke akhir hayat tapi nampaknya jodoh mereka berdua hanya sampai di sini sahaja. Apa pun semoga proses penceraian ini dipermudahkan dan tidak meleret. Diharap juga memikirkan soal anak mereka berdua yang kini sudah berusia 3 tahun diselesaikan terlebih dahulu agar tidak menganggu masa depannya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

43 Comments

  1. joyah

    June 28, 2012 at 11:36 am

    first…

  2. Prince Noob

    June 28, 2012 at 11:30 am

    not just typical artist, tapi juga typical muslim malay… tengok saja statistik tahun 2011 terdapat 27,000 pasangan islam bercerai… kenapa? apa punca?

    • miss amanda

      June 28, 2012 at 12:04 pm

      salah satu sebab mungkin kebebasan

    • joyah

      June 28, 2012 at 12:43 pm

      laki malas keje tapi anak berderet..

      laki kaki pukul..

      tak puas enjoy (laki & bini)….KAHWIN NI KOMITMEN..sape gatal nak kawin muda2 sila fikir masak2 kalau anda jenis suka enjoy sakan..

      masalah kewangan..CINTA BOLEH BAGI KITA LAKI/BINI & ANAK..tapi CINTA JE TAK BOLEH BAGI KO MAKAN, BAYAR BIL, BAYAR RUMAH, BELI PAKAIAN, SEKOLAH ANAK LAGI..BELUM KETE, MOTO, DGN PETROL..zaman sekarang kencing pun kena bayar..

      campurtangan keluarga..mak nak anak kawen dgn A..tapi anak kawen dgn B..mertua & ipar duai mulut celupar, suka reka cerita, dengki, takleh org lebih sikit, mcm2 la..

      bini suka melawan ckp..

      bini/laki yg boros sgt..duit dapur buat beli mekap mahal la, beli baju fashion designer la, laki pulak asyik nak mekap kete/motor la..ELOK BUAT SIMPANAN ANAK NAK BELAJO..tak payah susah2 pinjam PTPTN..

      takde tolak ansur..masing2 nak menang je..

      *byk sgt kalau nak listkan noob oiiiiiiiiiii…………..laki ke bini ke masing2 ada yg silap..cari la psgn yg ikut perintah allah & rasul, taat ibubapa..kalau ada masalah pun dia ingat tuhan..kena mujahadah selalu kalau dah kawen ni..ustaz dgn ustazah pun byk juga pancarobanya..jgn amik mudah bab2 kawin ni..kena belajar sampai ke mati…

  3. saya ok jer!

    June 28, 2012 at 11:30 am

    lepas ni JANGAN MASUK SEHATI BERDANSA……. mmg la ini semua takdir. tapi takdir juga siapa masuk je cerai. minta jauh la dari orang lain……

  4. mat haron

    June 28, 2012 at 11:29 am

    ade ku kesah???

    • Sedeynyerrr Haku Nengok

      June 28, 2012 at 12:34 pm

      Tapi aku kisah kat seluaq ketat warna kuning dia yang bertempek2 tue…adeh, sakitnya mata tengok…burok benar ghupenyerrrrrrrr……..

  5. g4m3m4l4y4

    June 28, 2012 at 11:26 am

    typical artist. no wonder

    • gay mencari movie gay utk dijadikn model 7 hari

      June 28, 2012 at 11:37 am

      aku kalau nk cari gf ke isteri ke…x kn cari artis….gaduh skit nk cerai…..nasib baik x saman muahahhahah

    • miss amanda

      June 28, 2012 at 12:22 pm

      bgs la tak sebarkan hal rumahtangga.. selesai kan sendiri itu lg baik..dpt jaga hati semua pihak..

    • XXXXX

      June 28, 2012 at 12:32 pm

      si dibah naik mahkamah lagi
      naik mahkamah guna lori
      sasha cerai dah dua kali
      ada ke lg yg nk jdk pengganti?

      p/s : sabar bebyk yea sasha……. :)

    • Neelufa Mohd Nor

      June 28, 2012 at 2:20 pm

      baguslah bercerai..
      ko pun seksi..mesti laki ko tak suka..

    • rasakan kuasa tempeleng lelaki, shasha

    • NI BADI ELITE KER BADI SEHATI BERDANSA…. TAPI KESIAN KAT ANAK DIA… BUT ANAK DIA COMEL SANGAT2…

      kukukata.blogspot.com/2012/06/beginilah-tempat-pelacur-nigeria.html

    • Diana Amir

      June 28, 2012 at 3:02 pm

      neelofa jubur taik bapok, aq langgar smpai mampos…!!!, bukan begini caranya kita nak menegur sesama muslim. bagaimana nak tunjukkan keindahan pada umat yang lain jika menggunakan maki hamun. segeralah bertaubat. tapi maaf jika kamu seorang firaun.

    • nazrul natasha baiduri

      June 28, 2012 at 12:43 pm

      jom join ktaorg dlm kelab janda meletopz..

    • angelina jolie luv brat pitt

      June 28, 2012 at 12:59 pm

      kau ni janda ker…???

    • Anonymous

      June 28, 2012 at 1:10 pm

      arboks janda????? ohemgeeeeee

    • nazrul natasha baiduri

      June 28, 2012 at 2:25 pm

      apa masalah korang ekkk??

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama