“Sampai Aku, Habis!” – Dari Pagi Beratur Tunggu, Netizen Bengang Duit Di Mesin ATM Habis

Kehidupan

“Sampai Aku, Habis!” – Dari Pagi Beratur Tunggu, Netizen Bengang Duit Di Mesin ATM Habis

Umum sedia tahu bahawa kita akan menyambut Syawal pada minggu hadapan dan ramai yang memerlukan wang untuk membeli persiapan raya yang bakal tiba.

Oleh itu, ramai yang berpusu-pusu pergi ke mesin juruwang automatik (ATM) untuk mengeluarkan duit tunai tetapi kadang-kadang duit di dalam mesin tersebut habis dan pengeluaran tidak dapat dilakukan.

Advertisement

Itulah yang berlaku dan dikongsikan oleh pengguna Facebook yang dikenali sebagai Rose James. Menerusi laporan Sinar Harian pengguna Facebook itu telah menunggu untuk menggunakan mesin ATM sejak dari pagi tetapi tidak dapat membuat pengeluaran wang.

Menurut Sinar Harian juga, seorang pengguna Facebook yang dikenali sebagai Asainah memberitahu bahawa sebanyak lima mesin ATM CIMB kehabisan wang.

Ada juga pengguna Facebook yang dikenali sebagai Zam Eusoff turut berkongsi pengalaman yang sama dengan pengguna-pengguna lain di mana dia berasa kecewa dengan kehabisan wang di ATM tempatnya.

Selain itu, beberapa kawasan di Selayang dan Rawang tidak mempunyai sebarang masalah dengan pengeluaran wang tetapi ATM di Wangsa Maju dan Shah Alam berdepan masalah kehabisan wang pada hari Selasa.

tukar duit raya
7 bulan lalu

Tak Perlu Beratur Di Bank, Ini Cara Tukar Duit Raya Di Mesin ATM Dengan Mudah!

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...