Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saksikan Majlis Pernikahan Awal Ashaari Dan Scha Al Yahya Secara Langsung

Hanya tinggal lebih kurang 3 jam lagi sebelum Scha Al Yahya akan bergelar isteri kepada Awal Ashaari. Kali ini anda semua akan dapat menyaksikan detik-detik manis pengantin baru ini kerana pihak Astro akan menyiarkan majlis pernikahan mereka secara langsung di Astro Ria (104) dan Astro Awani (501).

siaran langsung scha awal

Advertisement

Siaran langsung tersebut akan bermula pada jam 9 malam sehingga 9.30 malam. Abang Nara akan turut pergi ke majlis pernikahan Scha dan Awal untuk membuat liputan secara live. Jika anda ingin mengikuti perkembangan terkini, bolehlah follow Twitter BeautifulNara.

Sama-sama kita doakan majlis pernikahan mereka berdua akan berjalan dengan lancar. Amin.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

44 Comments

  1. Cube

    May 4, 2012 at 9:38 pm

    Tak ada pon siaran langsungnya!!!! Astro penipu…!

    • minta maaf ya

      May 7, 2012 at 4:06 pm

      A ah Astro penipu. penat je aku balik umah cepat2 sbb nak tgk. pui !!

  2. mimi

    May 4, 2012 at 9:18 pm

    x dengki, ni pendapat, kalau x nak baca pendapat, jgn baca blog ni moron.

    • Anonymous

      May 4, 2012 at 10:00 pm

      so, kenapa ko xleh terima pendapat org lain yg ko tu bodoh lagi huduh ? klu xnak baca pendapat jgn baca blog ni moron asshole! btw sempat ke mintak maaf ngan bob? nnt kat kubur tau cari bob x?

  3. mimi

    May 4, 2012 at 9:03 pm

    kesin ak tgk depa nih, desperate nak mampus. sume sponsor. pelik pelakon m’sia nie. kalau kat hollywood, mati2 x nak bagi wartawan tau, kat m’sia siap buat program tv, x de privasi langsung. nampak sgt x de duit. pastu sakit, mintak tolong persatuan. sape2 yg nak jadi pelakon m’sia, pikirlah 3-4 kali, 3rd world lah sangat.

    • Anonymous

      May 4, 2012 at 9:14 pm

      jgn dengki kat org, jgn busuk ati dgn org.. mesti ko salah sorg yg duk mengutuk arwah bob hari tu kan, sempat ke mintak maaf?

    • hahahahaha

      May 4, 2012 at 9:18 pm

      mimi oooiiii… biar la dia.. ko ada? privacy & sponsor dia bukan ganggu gugat hidup ko pun.. dan dia tak minta ko satu sen pun.. ko tak nak tengok duduk diam-diam ok… tak payah nak mengaibkan artis-artis malaysia baik yang hidup ataupun yang dah meninggal dunia.. hollywood la ko sangat! pui!

  4. Anonymous

    May 4, 2012 at 8:29 pm

    lagi sikit je scha n awal. lagi skit nak jadi yang halam dah sabar yerrr.

  5. kokokooo

    May 4, 2012 at 8:25 pm

    x akan aku tgk…TQ

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama