Sajat Nak Saman? Saya Alu-alukan Sajat Saman Saya – Papagomo

Sajat Nak Saman? Saya Alu-alukan Sajat Saman Saya – Papagomo

Sir Azri atau lebih dikenali sebagai Papagomo dalam satu rakaman video mendakwa, dia mengalu-alukan jika usahawan Nur Sajat ingin mengambil tindakan saman terhadapnya.

Advertisement

Dalam rakaman yang dimuat naik ke rangkaian YouTubenya, Papagomo memberi reaksi mengenai kenyataan Sajat ingin mengambil tindakan undang-undang ke atasnya dan berkata:

Hey, Jat. Aku kalau bab-bab saman ni, aku dah lali, aku dah tepu, tau. Dan sebenarnya aku sendiri pun mengalu-alukan untuk Sajat jalankan tindakan saman ini, kerana apabila naik ke mahkamah, ia merupakan satu perkara yang paling sedap. Karana kita akan dapat tahu identiti Sajat yang sebenar.

Dan paling penting, kita nak tarik mak bapak dia duduk dalam kandang, untuk mengesahkan semasa lahir adakah Sajat mempunyai kemaluan wanita ataupun ‘belalai’.

Video tersebut boleh ditonton di bawah:

Advertisement

Dalam video yang sama, Papagomo mendakwa bukan dia yang menimbulkan provokasi, tetapi kenyataan Sajat kepada  umum mengenai dirinya seorang perempuan disifatkan oleh beliau sebagai satu penipuan dan usahawan itu perlu memohon maaf di atas kenyataan mengaibkan yang pernah dibuat olehnya.

Ujar Papagomo, Jat, kalau nak saman, segerakan. I’m ready. – beautifulnara.com

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

27 Comments

  1. burung murai

    February 19, 2018 at 9:15 am

    kau suke die ke ape? org kalau menyampah tgok muka pun tak nak….tapi kau menyampah tapi makin suke melayan…eihhh

  2. Staff airlines

    February 17, 2018 at 8:24 pm

    ????? Bab naik kapal tu yg xleh nk lupa…guna ic adik pempuan ye jat?? Huhu offloaded terusss

  3. Kiah propa

    February 17, 2018 at 12:22 pm

    Weiiii dah bosan la isu ni. Bior lantak lah kat sajat tu dia pempuan ke lelaki ke ape.yg netizen dok sibuk sgt apahal??? Kalau dia jantan pn rasanya dh berbuih mulut org dok nasihat tp.dia yg x nak dgr. Lg mau kecoh ka???

    • Anonymous

      February 17, 2018 at 12:45 pm

      Sajat tu jantan..boleh ke jantan tukar jadi pompan kt malaysia ni.mana undang2 islam..kata negara islam..part gini kenapa nk kena tutup mulut..tu yg papagomo nk terangkan tu..

  4. MAWA

    February 17, 2018 at 11:38 am

    SAJAT NIH SIS KE BRO

    • anon

      February 17, 2018 at 12:34 pm

      Tengah tengah lah Kak Mawa ..
      dua dua boleh …
      Sis boleh , Bro boleh , Encik boleh , Puan pun boleh …

    • Anonymous

      February 17, 2018 at 1:25 pm

      Tapi x leh hamil sbb bulanan mari pun x ada

  5. Neo

    February 17, 2018 at 8:55 am

    Aku pun setuju “kak beyonce” tulis tu….

    • Tampor ko

      February 17, 2018 at 9:05 am

      Ikuti kisah dri a , knapa papagomo brtindk demikian yg mewakili rakyt , jgn smpai jakim di pijak oleh pondan ni

    • lynn

      February 20, 2018 at 4:10 pm

      Oh please.. Papagomo mewakili rakyat? Kaki fitnah ni korang percaya?
      Aku menyampah dengan sajat, and aku rasa dia mmg sah jantan, tp papagomo ni lagi akumenyumpah.

Loading...