Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sajat Minta Pihak Berkuasa Beri Ulasan Kenapa Dalam Al-Quran Tiada Pun Kata Baju Kurung Adalah Pakaian Bagi Wanita

Sebelum ni Sajat telah ditahan dan disiasat Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) setelah beberapa aduan yang dibuat soal perlakuannya. Kalau korang perasan, sejak dari itu Sajat seolah memberontak dan selalu mempersoalkan kebebasan hak asasi manusia menerusi media sosial miliknya.

Menerusi satu posting yang baru dimuatnaiknya, Sajat berkongsi satu video diseetakan caption yang menunjukkan dia tidak puas hati dengan semua kritikan netizen soal menggayakan pemakaian wanita.

Advertisement

Bukan tu jer, Sajat juga persoalkan yang tiada langsung mana-mana surah dalam Al-Quran yang mengatakan baju kurung tu hanya boleh digayakan perempuan jer dan tak salahpun kalau dia pakai sebab dia masih menurup aurat.

Buat kebaikan pada agama, terus kata kita salah pakai perempuan. Ada ke mana-mana surah al- Quran mengatakan baju kurung ini milik wanita??

Saya pakai tutup aurat.. cuba bagi tahu mana surah mengatakan yang baju kurung itu milik wanita.

Kalau saya salah saya minta maaf. Sebab itu yang saya tahu dalam surah. Selanjutnya boleh minta pihak berwajib ulaskan.

Sajat siap minta pihak berwajib untuk beri ulasan tentang hal ini. Ohmedia rasa yang Sajat ni macam dah melampau, apa pandangan korang?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

19 Comments

  1. nah penampo utk sejat

    January 27, 2021 at 11:15 am

    mak ai bodoh bertingkat tingkat ini pak sejat

  2. Anonymous

    January 27, 2021 at 10:45 am

    kalau mcm tu bang jat, kau suruhlah abah kau pakai baju kurung, kebaya, gown dgn kasut tumit tinggi sekali. takde tulis dalam al-Quran jugak. lainlah kalau abah kau pun pondan jugak.

  3. anonymous

    January 26, 2021 at 11:04 pm

    pondan bodo

  4. Anonymous

    January 26, 2021 at 7:37 pm

    Ni bukan tahap bodoh… Dah tahap tak sedar diri..

  5. Zioe

    January 26, 2021 at 4:04 pm

    Xnk tnya ke surah mana y cerita kan kaum y dilaknat sbb trangender cm awk? Tnya la y tu…kalau betul ponpuan sgt…halahhalahhhnn

Loading...
To Top