Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saiful Apek Bebas Daripada Tuduhan Dadah

Akhirnya setelah sekian lama, Apek dan 3 orang rakannya hari ini dilepaskan dan dibebaskan tanpa perlu membela diri di dalam kes penggunaan dadah jenis kanabis dua tahun yang lalu. Keputusan ini diambil selepas hakim Mahkamah Majistret Petaling Jaya mendapati terdapat percanggahan terhadap bukti yang dikemukakan oleh pihak pendakwa.
saiful apek

Ini adalah satu berita gembira buat Apek, keluarga dan semua peminatnya kerana boleh dikatakan kes ini telah menjatuhkan nama baik Apek. Berikut ialah penjelasan daripada hakim yang terlibat di dalam kes ini.

Advertisement

Kelewatan ujian air kencing yang dilakukan dan percanggahan tarikh spesimen itu diambil selain beberapa faktor lain seperti kewujudan dua borang permohonan untuk melakukan ujian saringan dadah dan kegagalan pihak pendakwa mengemukakan bukti lain telah menjadikan kes ini lemah.

Semoga dengan keputusan ini, nama Apek akan kembali bersih dan Apek akan kembali aktif untuk berlawak semula. Tahniah kepada Apek atas keputusan ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

25 Comments

  1. mak c kina

    June 26, 2012 at 11:58 am

    skali lepas mgkn btl ko xamik dadah tp bl dh 6 7 x,bleh caye xamik?….dlu aku suke dia ni tp ble diakantoi benda2 mcm ni,sori la aku nk minat lagi…tv pn patut banned je pesalah2 dadah ni…wat busuk produk je….

  2. Anonymous

    June 26, 2012 at 11:40 am

    lepas lah macam mana pun…macam org tak tau.

  3. Sshh

    June 26, 2012 at 11:34 am

    dh x suka dia ni la menjak ada kes…

  4. Janice Boiler

    June 26, 2012 at 12:06 am

    This really answered my problem, thank you!
    There are some interesting cut-off dates in this article however I don’t know if I see all of them middle to heart. There is some validity however I will take maintain opinion till I look into it further. Good article , thanks and we would like extra! Added to FeedBurner as effectively
    you might have an amazing blog here! would you wish to make some invite posts on my blog?
    When I originally commented I clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a remark is added I get 4 emails with the same comment. Is there any manner you can take away me from that service? Thanks!

    • Kurusq

      June 26, 2012 at 3:42 pm

      wahhh abang nara ada peminat omputeh

  5. 1st!!! Like kalau anda tak suka Dibah Lori!!! Kalau dislike, memang suka la tu.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama