“Rosak Society Kita!”- Video TikTok Buru Isteri Orang Terima Kecaman Di Twitter

Kehidupan

“Rosak Society Kita!”- Video TikTok Buru Isteri Orang Terima Kecaman Di Twitter

Mencari jodoh bukanlah sesuatu kesalahan tetapi haruslah mengikut syariat yang ditentukan ajaran agama dan bukannya berlandaskan nafsu.

Itulah yang dikongsikan oleh seorang pengguna media sosial yang dikenali sebagai @iamjayrahman di mana dia mengecam tindakan sesetengah orang yang bertindak di luar batas agama dalam mencari cinta.

Advertisement

Melalui ciapannya di Twitter, dia membidas video yang berasal daripada media sosial TikTok di mana video itu bertanyakan pendapat netizen tentang status yang menjadi pilihan sama ada anak dara, isteri orang ataupun janda.

Perkara yang menjadi isu ialah apabila isteri orang dijadikan sebagai salah satu pilihan dalam video tersebut.

Advertisement

Tambahan lagi, perkara itu merupakan suatu dosa yang besar apabila orang yang sudah mempunyai pasangan masih lagi mencari pasangan lain kerana ia adalah perkara yang secara terang-terangan haram di sisi agama.

Menjengah ke ruangan komen, ramai warganet meluahkan rasa jijik dengan sikap sesetengah orang yang menjadikan perkara seperti ini sebagai gurauan walaupun ianya sesuatu yang sangat sensitif.

wanita dipukul suami hingga mati
3 minggu lalu

'Update' Kecurangan Suami Di Media Sosial, Wanita Dipukul Hingga Meninggal Dunia

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...