‘Rider’ Berkali-Kali Mohon Maaf Tercalarkan Kereta, Wanita Tetap Pukul Tanpa Henti

Kehidupan

‘Rider’ Berkali-Kali Mohon Maaf Tercalarkan Kereta, Wanita Tetap Pukul Tanpa Henti

Insiden dijalan raya sememangnya satu perkara yang tidak dapat dielakkan, jika sudah tertulis ia akan terjadi, maka akan terjadi juga biarpun kita sudah berhati-hati.

Bagaimanapun, jika berlakunya kemalangan dengan orang lain, ia bukanlah tiket untuk siapa saja menggunakan kekerasan.

Advertisement

Baru-baru ini, melalui perkongsiaan sebuah video di Twitter, kelihatan seorang penghantar makanan dipukul oleh seorang wanita.

Difahamkan, sebab wanita itu memukul banyak kali serta merosakkan pemegang basikal terbabit kerana keretanya tercalar akibat dari basikal yang dinaiki rider tersebut.

Walau bagaimanapun, rider tersebut sudah banyak kali memohon maaf selepas mencalarkan kereta dan tidak melawan semasa dipukul.

komen twitter

Meninjau di ruangan komen ciapan tersebut, rata-rata netizen berasa tidak puas hati melihat rider itu dipukul biarpun sudah ‘beribu’ kali memohon maaf dan dalam pada masa yang sama, ada juga netizen yang menasihati para penghantar makanan untuk sentiasa berhati-hati semasa membuat penghantaran.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

netizen kecam pemilik restoran
9 bulan lalu

"Ni Tanda 'Service' Lambat!" - Menyempat Nak Rakam, Pemilik Restoran Dikecam 'Sidai' Rider?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

4 Comments

  1. anonymous

    March 31, 2022 at 6:04 pm

    betullah tu keturunan cina di filipina

  2. Anonymousjugak

    March 31, 2022 at 3:22 am

    Pinoy? Jahat kejamnyer, dahla hodoh! :( kesian yg bawak basikal tu tunduk jer…

  3. anonymous

    March 30, 2022 at 5:39 pm

    ini cina anti melayu hardcore ,banyak jenis ni ceras petaling jaya petaling street byk nih kalau dibiar ni dia siap boleh letak kaki atas kepala melayu,hmmm ada kerajaan umno pun tak guna ada raja pun tak guna dorang ni sikit pun tak heran perlembagaan malay sia,dorang sakit hati tahap maksima sebab nama negara kita adalah MALAYsia

    • heh

      March 30, 2022 at 6:48 pm

      tak baca lah tu. filipina lah mangkok. bukan cina. even cina malaysia ni banyak yang takda adab dan kurang ajar, tapi baca lah sikit. tu orang filipina. heh

Loading...