Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

PU Amin Mahu Sajat Mohon Maaf, Dedah Jantina Sebenar

pu amin sajat

Perbuatan tidak bertanggungjawab Nur Sajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman, berpakaian seperti seorang wanita di Tanah Suci bukan sahaja hangat di perkatakan di Malaysia tetapi turut mendapat perhatian pihak berkuasa Arab Saudi. Apa yang dilakukan oleh Sajat memberikan impak besar di masa hadapan,  jemaah dari Malaysia akan mempunyai masalah untuk menunaikan ibadah umrah.

sajat keluar mekah

Advertisement

Melihat apa yang berlaku kini, Pencetus Ummah Amin berpendapat Sajat harus membuat permohonan maaf secara terbuka. Tindakan itu penting bagi menjaga imej konsulat, rakyat dan jemaah Malaysia di Arab Saudi.

Katanya lagi, tindakan Sajat menceroboh masuk di kawasan solat wanita sememangnya tidak boleh diterima. Sudah melanggar undang-undang kerana Madinah dan Makkah merupakan tempat ibadah dan tempat suci.

pu amin mahu sajat mohon maafPada masa yang sama, PU Amin juga meminta Sajat dan kawan-kawannya mendedahkan jantina sebenar bagi mengelakkan salah faham atau mengundang fitnah. Jika benar seorang wanita tunjukkan bukti kepada umum.

Terdahulu, Sajat berkata, soal pemakaian biarlah antara dirinya dengan Allah SWT asalkan niat utama dia ke sana adalah untuk beribadah.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

9 Comments

  1. Anonymous

    February 6, 2020 at 12:57 pm

    over pulak si amin ni. mentang ramai puji makin over. duk mekah tu fokus pada ibadah sendiri je la. sibuk hal sajat. kaki bawang gak laki ni. perasan si amin ni kalau isu viral je mesti die sibuk. mesti nak viral sekali. mesti nak bagi kenyataan. pasal mulut bawang kau la org lain yg tengah duk tanah suci sibuk cari sajat. dasar amin togel

  2. korok

    February 6, 2020 at 10:25 am

    mutawwif dh tau kan sajad & geng jantan lg 2 ekor tu…elok plak bergambar sama dgn telekung sdgkan agen kata ms register dokumen sajad ngaku jantan…so nmpk menipu kat ctu

  3. Anonymous

    February 6, 2020 at 10:23 am

    Pu ….kau ni pun nak sama benggap dgn si jad tu dah
    ..

    Mufti …JPN .,…dah sah dia lelaki …
    Kau tu apa hal ….
    Bila time nak report kau biat tak tahu ….
    Pas tu dok memekak aje ….

    Diam lah pi buat kerja ..

  4. mimi

    February 6, 2020 at 10:15 am

    Nape PU Amin ni obses dengan jantina sajat? Kalau dah berani buat kat Tanah Suci ko ingat dia kisah ke. Buatlah berapa banyak post pun, dia tak kisah pun.
    Yang kat tanah suci tu pun sibuk nak curi tangkap foto sajat pakai telekung je. Patutnye dah nampak terus panggil polis arab saudi on the spot bukan membawang tangkap gambar.

  5. capricod

    February 6, 2020 at 10:06 am

    baguih na.. hang lantang ja lenkali. xyah takot. mne caprice?? ko xnk bekup sajat ke. hak masing2. pu2 ni hanya penunggang agama jah. ckp la mcm tu caprice. aku tringin nk dgr lagi.

Loading...
To Top