Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Pertahankan Adik, Syatilla Melvin Sindir TMJ?

syatilla melvin tmj

Agak kecoh dan hangat diperkatakan semalam apabila Tunku Ismail Sultan Ibrahim mendedahkan prestasi salah seorang pemain bola sepak skuad Johor Darul Ta’zim (JDT) merundum disebabkan tekanan daripada kekasihnya yang mendesak untuk berkahwin pada tahun ini.

syifa melvin safawi rasidMeskipun tidak menyebut mana-mana nama atau mendedahkan siapakah gerangan individu terbabit, rata-rata netizen menganggap luahan itu ditujukan kepada Safawi Rasid yang umum mengetahui dia gagal menunjukkan prestasi yang baik musim ini dan mengaitkan nama Syifa Melvin yang kini sedang hangat bercinta dengan pemain bola itu.

Advertisement

Pelbagai kecaman dilemparkan kepada Syifa seperti “kaki kikis” dan macam-macam lagi, menjadi punca kemerosotan prestasi Safawi bermain bola sepak di atas padang.

Syatilla Melvin perli TMJ?

syatilla melvin tmj

Tidak hanya berdiam diri, kakak kepada Syifa iaitu pelakon Syatilla Melvin mula bersuara mengenai isu tersebut dan tampil mempertahankan adiknya. Dia dilihat seakan membalas semula kenyataan TMJ penuh sindiran dan berkata dia sendiri tidak pernah “meroyan” di media sosial.

syatilla melvin sindir tmj syatilla melvin sindir tmj

Advertisement

TMJ balas kenyataan Syatilla

Tidak lama selepas itu, TMJ turut membalas kembali kenyataan Syatilla dan menyindirnya kembali.

Terdahulu, Syifa tampil mempertahakan diri dan menafikan dia memaksa Safawi untuk berkahwin sehingga pemain bola sepak itu tertekan serta hilang fokus ketika bermain di atas padang. Malah, Syifa turut menegaskan dia bekerja keras untuk menampung kehidupan sendiri tanpa perlu meminta wang dari kekasihnya itu.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

38 Comments

  1. Anonymous

    March 6, 2020 at 9:40 pm

    Kalau dah jodoh apa boleh buat siapa kita nak menghalang kehendak allah…dari pada buat maksiat elok lah halal kan….kalau boleh berbincang dgn cara baik jgn diketahui umum bkn apa demi utk mengelak dari jadi bahan fitnah..maaf ini sekadar pandang sy sahaja…

  2. Anaconda

    March 6, 2020 at 2:36 pm

    B*** dgn nyamuk pun xtau beza ke… Bebal gk ko ni, pasni acah2 suci nk komen… Stupid human…!!

  3. Anonymous

    March 6, 2020 at 12:23 pm

    saya setuju..kalau belah sana perangai camtu saya ok sebab well orang kebanyakkan memang takda belajar etika..tapi kerabat di raja..apooooo main instastory sound org,tuduh2..kot ye betul jangan la camtu…kena jaga taraf sebagai kerabat…lagipun idola ramai kan so kena la tunjuk contoh yang baik iaitu selesaikan secara baik…

  4. Anonymous

    March 6, 2020 at 10:30 am

    Agak2 la nk bt instastory smpi boh gmbar b***… Nmpk sgt tak beradab.. Sng2 ja nk up gmbr haiwan tu…

  5. Anonymous

    March 6, 2020 at 10:18 am

    Memalukan kerabat diraja..pangai mcm budak basikal lajak… Xmatang lgsg… Selesaikan diam² sudah la..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top