“Patut Barang Rosak!” – Netizen Berang Staf Kurier ‘Suka Hati’ Campak Barang Pelanggan

Kehidupan

“Patut Barang Rosak!” – Netizen Berang Staf Kurier ‘Suka Hati’ Campak Barang Pelanggan

Sedia maklum, bulan Ramadan sudah semakin mendekat, jadi perkhidmatan kurier pastinya akan menjadi sibuk dengan jual beli atas talian.

Bagaimanapun, sejak kebelakangan ini kita sering dengar barang-barang pelanggan rosak sebelum sampai ke tangan mereka kerana sifat tidak bertanggungjawab segelintir pekerja kurier.

Advertisement

Video yang baru dimuat di TikTok baru-baru ini oleh seorang pengguna telah menarik perhatian apabila ia memaparkan pekerja kurier sedang memunggah barang pelanggan.

Hal yang membuatkan netizen berasa berang melihat video terbabit kerana mereka membaling barang-barang terbabit secara kasar, malah siap terjatuh kerana dibaling oleh seorang dari mereka.

komen tiktok

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen sememangnya ‘naik darah’ apabila melihat tindakan yang diambil oleh staf-staf kurier terbabit dan mengatakan ini menjadi sebab utama barang yang dibeli rosak.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

beli TV guna telefon ibu
8 bulan lalu

(VIDEO) Gara-Gara Main Telefon Ibu, Anak Terbeli Televisyen 86 Inci Secara Tak Sengaja

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...