Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Os Akan Terus Bawa Teksi Selepas Bergelar Juara Maharaja Lawak Mega

Abang Nara benar-benar tak tahu yang Os selama ini bekerja sebagai pemandu teksi. Dan apabila ditanya apakah yang akan dilakukan selepas bergelar juara Maharaja Lawak Mega, Os menjawap:-

osbon

Advertisement

Macam biasa saya akan terus membawa teksi saya. Cuma dengan duit kemenangan itu, saya bercadang mahu menambahbaik teksi saya itu supaya ia lebih solid demi memberi keselesaan kepada para penumpang saya kelak. Pemandu teksi adalah kerjaya saya sekarang ini. Malah, saya akan terus menggunakan teksi saya itu kerana keadaannya masih elok. Apatah lagi, permit teksi saya itu pula hanya akan mati pada tahun 2015. Selain itu, saya akan menggunakan duit kemenangan ini bagi menyara anak-anak saya yang ramai dan masih kecil.

Abang Nara suka benar dengan kata-kata daripada Os. Nampak rendah diri dan tak berlagak. Semoga selepas ini makin ramai yang akan naik teksi Os. Dan Abang Nara pun berharap agar otai-otai seperti Os dan Abon ini diberi lebih banyak peluang untuk muncul di kaca TV kerana lawak mereka masih padu.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

19 Comments

  1. Chicuka

    January 5, 2012 at 8:33 am

    Terharu.. semoga murah rezeki Mr Os

  2. dina

    January 3, 2012 at 3:38 pm

    sy mmg suka tgk OS belakun dari sy kecil lagi.. memang bst.. cerita macam awang spanar, orang kampung otak kimia.. pastu sy pelik juga mana hilangnyer OS? dapat tau dia bawa teksi. tapi bla tengok ML mega muncul lak OS..wah, teringat masa kecik2 dlu..ternyata OSBON mmg terbaik~ p/s: sy suke gak ngn kump boboi..hu3.

  3. PeminatOsbon

    January 3, 2012 at 1:04 pm

    Saya baru pegi Chalet d’Kampung Os minggu lepas. Memang best dan sesuai untuk sape2 yang nak merasa tinggal di area kampung.

  4. Rodie

    January 3, 2012 at 9:17 am

    Memang abg Os suka merendahkan diri… contoh kepada smua rakan artis yg lain… masa d Sarawak dulu pun cam tu.. tidak kedekut dgn budi bicara.. suka berbual dgn peminat die… TAHNIAH OSBON…!!!

  5. hamba ALLAH

    January 2, 2012 at 2:43 pm

    mmg masa kemanangan osbon tempoh hari,aku tgk os mmg seorang yang bersyukur coz masa tu kamera beberapa kali fokus ke muka dia,,,tgk mukanya macam xpercaya dgn kemenangan ni,,,dan bole nampak muka dia seolah2 bersyukur sgt2 dgn kemenangan osbon..tahniah dan teruskan usaha anda berdua…

    • ELAjb

      January 4, 2012 at 9:43 am

      betol..ayah aku pun bagi tahu mcm 2 mase kamera fokus kat muke Ms. os, mmg bgus dia menang..dia nk bwk teksi lagi coz dia tahu dunia artis nie memilih..org mcm dia tak ramai y nak ambik belakon.. dorg nk y seksi,bnyk kontrovesi,kacak baru lah laku(kononnye).. tak per la janji Ms.Os happy gn keluarge..Ms.os ati2 gan artis y mcm pasha sendok takut kene gode plak.

Loading...
To Top