May 15th, 2012

Nora Danish nampaknya mengambil langkah selamat dengan tidak memberikan apa-apa komen tentang penampilan beraninya di dalam majalah GLAM baru-baru ini. Walaupun sudah pulang dari berada di Malaysia apabila selesai menunaikan umrah, Nora Danish mengambil tindakan berdiam diri apabila ditanya tentang isu ini.

nora danish

Dan nampaknya tidak akan ada sebarang penjelasan daripada Nora Danish kerana segala isu selepas ini akan ditangani oleh Metrowealth Production(MIG). Untuk makluman, Nora Danish telah pun menandatangi perjanjian sebagai artis MIG baru-baru ini. Berikut ialah kata-kata Elly, pembantu peribadi Nora Danish:-

Nora baru sahaja menandatangani perjanjian sebagai artis MIG (Metrowealth Production). Apa sahaja isu yang timbul akan dijawab oleh pihak syarikat dan buat masa sekarang dia tidak boleh memberikan sebarang kenyataan.

Bagi Abang Nara senang sahaja, taknak komen pun tak apa. Cuma lain kali tak perlu mengulangi perkara yang sama. Mungkin boleh belajar daripada kesilapan kali ini. Setiap orang pun pernah buat salah kan? Tak gitu

maher zain

P.S: Ingin kelihatan kacak seperti Maher Zain? Inginkan suami anda memakai baju selain daripada baju Pagoda ketika di rumah? Dapatkan baju Maher Zain dengan harga semurah RM149 hanya di www.gudang.my.


133 responses to “Nora Danish Enggan Komen Isu Gambar Ghairah Dalam Majalah GLAM”

  1. Anonymous says:

    Pg umarah….lepas tu pg bali dgn sesorg….

  2. kak nara says:

    biasa jer gambar tu. macam tak pernah baca majalah wanita . Si nara ni saja nak provok lebih2. Kau gosip2 mengumpat ni tak ingat anak bini ke nara oi.

  3. Anonymous says:

    muka sangap

  4. pEMINAT nEELOFA says:

    Apapun kita patut bersikap open..adil & membina cthny:
    1. Open minded – jgn terus mengandai hukuman kpd seseorg..semua buat silap..kita bukan tuhan.bukakn hati utk memaafkn mrk yg sedar akn kesilpn
    2. Adil: bersikap adil terhadap semua artis..jgn klau artis yg d puja wpun buat kesilapan dok puji jugak tp klau artis yg dibenci walau buat baik sekalipun ttp dikeji.
    3. Kritikan membina dialu2kan berbanding kejian, kutukn atau laharan

    P.s/ bg aku kalau Neelofa sekalipun buat silap aku akn twit dgn dia dn cakap yg sepatutny. Cakap dgn niat menasihati. Yg bestny Lofa nie suka reply mesej yg membina atau msej yg berupa sokongn.pnah cuba test dia hantar twit yg memuji-muji…haramnya dia nk reply.

    Bg artis lain pulak kalau diorang buat silap aku belum pnah kutuk lagi tp mmberi kritikn mmbina adalah..

  5. hehehe says:

    bgs la nd berdiam diri…dr menegakkan benang yg bsh lg trk…setiap org mesti melakukan kesilapan…kt nie pun byk bt slh…bknnya artis tu malaikat baik jer…manusia semuanya kan cm pandai cover atau tidak jer…psl dia sign kontrak dgn MIG tu aku no komen…dia ada anak nak kene bg mkn n beli susu anak…tentu nak ada income yg tetap setiap bln…bkn senang jd ibu tunggal nih…kr ok la tu ms jejai nak nikah dia tak meroyan sakan…kalo dia bt perangai gila2 mcm abby bl norman nak nikah lg pening kepala kita nih…

Loading...