Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Neelofa Terkilan Permohonan Maaf Dikatakan Tidak Ikhlas

Mengambil sedikit masa untuk membuat permohonan maaf agar isu pelancaran tudungnya di kelab malam tidak terus dipanjangkan lagi, ada segelintir pihak yang mempersoalkan keikhlasan Neelofa memohon maaf.

Advertisement

Terkilan dengan pihak yang mempertikaikan tindakannya itu, Neelofa tidak menolak kemungkinan ada orang ingin mengambil kesempatan atas kontroversi berkenaan.

Pihak syarikat sudah membuat permohonan maaf secara terbuka. Saya juga sudah memohon maaf kerana menimbulkan nilai-nilai sentimen berikutan majlis yang saya buat. Saya juga sudah menjelaskan satu-persatu di Instagram mengenai perkara itu.

Saya tidak mahu panjangkan isu ini. Saya tahu dalam keadaan sekarang ramai yang mahu ambil kesempatan untuk menonjolkan diri. Namun, saya ikhlas dan ambil setiap komen netizen dari sudut positif. Saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih atas segala teguran, nasihat dan kata-kata semangat sepanjang isu ini berlaku. Saya hargai keprihatinan anda semua.

Bukan mudah untuk memuaskan hati semua pihak dan pastinya akan timbul pelbagai tuduhan memandangkan isu tersebut masih lagi belum reda. Buat masa ini harapnya Neelofa banyakkan bersabar ya.

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

133 Comments

  1. Izreen

    March 6, 2018 at 12:17 am

    Hijabster…mcm nk rentap je turban atas kepala tu. Sakit mata tengok…

  2. johnny bravo

    March 5, 2018 at 10:47 pm

    Mengada2 betol plain jane attention seeker ni. Dah rupa kurang lawa, so dia carilah cara yg blh tarek perhatian org, pahtu mintak maaf. Mmg artis2 suka buat dulu bende2 yg tak patut, then minta maaf. Meluat dgn si katek ni.. Get lost,…dah muak tngk muka yg tak berapa nak lawa ni.

  3. Anonymous

    March 5, 2018 at 8:51 pm

    Ini antara sebab2 utama kenapa si bahlol ni mintak maaf. Betul2 jatuhkan martabat n nilai kesucian wanita yg memakai tudung. Pasni beli tudung lain je laa. Kecam!!!

  4. Bobo

    March 5, 2018 at 8:11 pm

    kuasa netizen di malaysia mcm kt indonesia. jgn main2 ..jgn buat netizen meluat. tengok je azwan ali dan tasha shila. apa dah jdi? memey, hanez suraya…silap2 xda org sokong ko lgi. niat x halalkn cara…silap2 ko bersara terus lepas ni diboikott!

    • Anonymous

      March 6, 2018 at 12:43 am

      Atiqah suhaime
      Ahmad idham
      Fatia latip
      Iqram dinzli

  5. Dayang

    March 5, 2018 at 7:56 pm

    Sudah…boikot saja. Tudung bukan makin labuh malah makin singkat. Nmpk tak manusia boleh berubah sekelip mata kerana populariti. Ego bukan makin kecil malah makin diva. Sekarang ko rasakan hentaman netizen. Retis macam ni nak ke simpan? Please…

Loading...
To Top