Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Nasha Aziz Masih Solo Di Umur 41 Tahun

Kalau lihatkan rupa, Nasha Aziz merupakan salah seorang wanita idaman jejaka Malaya. Namun sehingga ke hari ini, masih tiada jejaka yang berjaya mencuri hati si dara ini. Sudah pun berumur 41 tahun, Nasha masih tampak muda, masih solo dan masih mencari si Adam yang boleh mengisi hatinya.

nasha aziz

Advertisement

Rasanya suatu ketika dahulu Nasha pernah dikatakan bercinta hangat dengan seorang jejaka Nur Iman Tang. Namun nampaknya cinta mereka sudah tamat. Ada peluanglah untuk kaum Adam di luar sana mengorat Nasha. Kata Nasha:-

Masih solo. Tak mengenali, mengenali pun. Penat lah nak kenal-kenal (gelak). Lagipun banyak benda yang kita perlu mengenali, kan. Saya serahkan pada-Nya. Saya harus bersyukur. Saya tak nak demand, tak nak merungut kenapa sampai sekarang saya belum bertemu jodoh. Lagipun saya tidak menerima sebarang desakan dari keluarga mahupun teman-teman rapat. Lambat atau cepat, saya percaya pada kentetuan-Nya. Mungkin bagi sesetengah wanita, apatahlagi bila dah berumur, mereka akan risau kalau masih belum berkahwin. Mereka mungkin malu. Tapi bagi saya, tak perlu rasa malu. Bukankah setiap kita dah di janjikan akan ada adam atau hawa untuk kita semua. Maknanya ada lah Adam saya, satu hari nanti.

Nampaknya selepas Ella, pastinya perkahwinan Nasha Aziz yang ditunggu ramai. Abang Nara doakan agar Nasha cepat-cepat bertemu jodoh. Makin tua nanti sukar pulak untuk menimang cahaya mata sendiri. Lagi 6 keping gambar Nasha Aziz yang terbaru dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit info Malaysian Digest.

nasha aziz

P.S: Mak Abang Nara setiap tahun membekalkan serunding daging dan ayam daripada Kampung Laut, Kelantan untuk menghadapi bulan puasa. Kepada anda yang berminat untuk menjadi dealer, boleh hubungi 017-2688-341. Ini peluang untuk anda buat extra income sempena raya yang bakal menjelma tiba. Harga sangat-sangat berpatutan.

nasha aziz
nasha aziz
nasha aziz
nasha aziz
nasha aziz
nasha aziz

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

76 Comments

  1. Izan

    July 16, 2012 at 11:54 am

    Hi nasha… biar la aku yg mengisi kekosongan hidup mu… Just call me 0128294845..

  2. Nur Farah Waheeda

    July 14, 2012 at 9:34 pm

    Back to the basic..
    Jodoh pertemuan, ajal maut Allah yg tentukn..
    Kita merancang, Allah yg menentukn..
    Kpd Nasha, usia 41 bukan la muda lagi di zaman ini..
    Jagalah batas-batas berpakaian.. Jgn galak sgt mendedahkn apa yg tk sepatutnya kita dedahkn.. Yg rugi adalah diri anda sendiri..
    Saya terlalu sedih dgn pembalasan Allah kpd anda di atas kejahilan anda ini..
    Ya Allah, Kau berilah hidayahMU kepada artis ini sptmana yg Kau berikn kpd artis-artis Islam yg lain.. Semoga belum terlewat utk mereka menyedarinya.. AMIN…

    • Hamba Allah

      July 14, 2012 at 9:38 pm

      Ingatlah Nasha, suatu ketika dulu kau pernah menggemparkan tanahair dgn AKSI TERLAMPAU kau.. Sehingga itu, kau masih begini tnpa ada rasa MALU & langsung TIDAK BERUBAH… Astagfirullah… Kembalilah ke landasan yg betul… Sejenak ini, kau perhatikn diri kau di depan cermin.. Kau bukannya muda lagi. Tp dh TUA.. Apa persiapan kau utk akhirat??? Renung-renungkn… Dan selamat beramal!!

  3. just me

    July 14, 2012 at 9:15 pm

    bab jodoh, kawin ni dlm ketentuanNya…cuma sbg manusia kita kena berusaha dan berdoa….semoga nasya dpt suami yg soleh dan dpt mbimbing ke arah kebaikan…payah gak jd pompuan ni ye…lewat kawin pun org mngata…dah kawin klu tak dpt anak pun org mngata…dah cerai jd janda lg la teruk kena kata…

  4. zie

    July 14, 2012 at 9:13 pm

    tangan die..kering sudah..

  5. Pingback: Nasha Aziz Masih Solo Di Umur 41 Tahun | HatiBlogger [dot] Com

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama