“Nak Peluk Abang..” – Isteri Luah Rindu Pada Arwah Suami Melalui ‘WhatsApp’ Buat Netizen Sebak

Kehidupan

“Nak Peluk Abang..” – Isteri Luah Rindu Pada Arwah Suami Melalui ‘WhatsApp’ Buat Netizen Sebak

Setiap perjalanan kita sebagai manusia di muka bumi ini semuanya sudah tertulis oleh Allah S.W.T. Seperti jodoh, ajal dan pertemuan semuanya sudah ditetapkan.

Kehilangan orang yang kita sayangi sememangnya satu perkara yang menyakitkan serta menyedihkan, lagi-lagi untuk menahan perasaan rindu terhadap seseorang yang sudah tiada di muka bumi ini.

Advertisement

Seperti kisah dikongsikan oleh seorang wanita ini di platfrom TikTok yang membuatkan ramai warganet berasa sebak menontonnya.

Di dalam video yang dikongsikan itu, wanita tersebut memaparkan mesej perbualan melalui aplikasi WhatsApp bersama suami ketika Hari Raya Aidilfitri bulan lepas.

Advertisement

Hal yang membuatkan ramai berasa sebak apabila mengetahui suami wanita telah pun meninggal dunia dan disebabkan itu dia menggunakan cara meluahkan rasa rindu melalui aplikasi terbabit.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut berasa simpati atas apa yang sedang dilalui oleh wanita itu serta mendoakan agar beliau diberi kekuatan untuk hadapi ujian ini.

komen tiktok

komen tiktok

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

3 hari lalu

(VIDEO) Anak Dah 13 Tapi Badan Cantik Macam Anak Dara, Netizen Kagum Wanita Dapat Capai 'Body Goals'

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...