Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Nabila Razali Tepis Dakwaan Besar Kepala, Kini Bangkit Setelah Dikecam Bersuara Sumbang

Sejak kebelakangan ini, penyanyi dan juga pelakon Nabila Razali sering saja menerima kritikan daripada netizen yang mengatakan bahawa dirinya bersuara sumbang dan sering saja tidak menjayakan persembahan dengan baik di atas pentas. Kini, ada pula segelintir pihak yang mendakwa dirinya sudah ‘besar kepala’ dalam industri hiburan.

Nabila yang ditemui menjelaskan, dia sebenarnya sedang sedaya upaya untuk bangkit semula selepas teruk dikritik disebabkan persembahannya yang dikatakan sumbang ketika ‘Live’ di dalam sebuah program televisyen beberapa bulan lalu.

Advertisement

“Kalau saya dah besar kepala, mungkin saya hanya buat ‘conference call’ je hari ni tapi saya masih di sini dan bertungkus lumus untuk menjayakan majlis ini. Saya bangkit semula selepas apa yang jadi sebelum ini. Sejujurnya saya memang down sangat-sangat dan saya perlukan satu hari untuk bangkit dan bekerja semula. Mungkin bagi sesetengah orang, mereka memandang perkara ini remeh kerana mereka anggap saya dah biasa menyanyi seteruk itu,”

Namun, insiden yang berlaku itu tidaklah disengajakan dan merupakan perkara besar buatnya. Tambahan pula itu merupakan kali pertama dia menyanyikan lagu tersebut secara langsung.

View this post on Instagram

?

A post shared by Second Chance ? (@nabila.razali) on

View this post on Instagram

Siapa nak belajaq mengaji sila PM tepi okay! ? #UstazahSuriaJuliana #KebayaKasutKanvas

A post shared by Second Chance ? (@nabila.razali) on

 Dia yang ditemui ketika majlis doa selamat dan pelancaran muzik video lagu Peluang Kedua di Symphony Mall, Petaling Jaya berkata lagi dia sememangnya berasa sangat bersyukur kerana masih ada yang menyokong dan berada di belakangnya ketika dia hampir berputus asa dan patah semangat.

Mengganggap lagu Peluang Kedua sebagai salah sebuah lagu yang agak berat untuk dibawa, namun dia gembira kerana lagu itu kini menjadi siulan masyarakat di luar sana.

Advertisement

Nabila Razali juga turut memberitahu media bahawa dia kini bersedia untuk tampil di pentas dan mempersembahkan lagu ini secara langsung jika diberikan peluang dan akan mempersiapkan diri dengan lebih baik berbanding sebelum ini.

Perkembangan terkini, Nabila telah melancarkan muzik video terbaru dan versi tambahan lagu Peluang Kedua yang menampilkan MK K-Clique sebagai hero.

Sumber: Media Hiburan

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

6 Comments

  1. Azim

    August 20, 2020 at 8:35 pm

    Jap..X faham MV ni..kenapa MK x jd masa dia nk bg cincin tu..apanya yg terluka ??

  2. Azim

    August 20, 2020 at 8:34 pm

    Jap..X faham MV ni..kenapa MK x jd masa dia nk bg cincin tu..apanya yg terluka ??

  3. LoveIsInTheAir

    August 20, 2020 at 2:16 pm

    Sudahla netizen oi dok cakap dia nyanyi sumbang la tak pandai nyanyi la tapi bila dia keluar lagu baru semua mengelinjan pergi dengar lepastu acah-acah pandai bab vocal kondem sana sini. Kalau suara dia teruk bebenor takkan sanggup orang nak dengar lagu dia banyak kali kat youtube tu sampai berjuta view lepastu jadi juara carta radio. Tak suka dia pon dok ulang nyanyi lagu dia gak. Yang lagi kelakar bila jumpa si cumi-cumi ni kat luar bukan main lagi masing-masing nak berselfie. Cakap tak serupa bikin. Orang kalau tak suka tak amik taw taknak dengar lagu dia dah. Mengaku jela korang dah mula suka dan boleh terima nyanyian dia. Cakap letop-letop tapi nan hado. Yang pasti orang tu makin ke depan kau yang dok kutuk satu hape pon tak dapat. Eh lupa dapat la jugak dosa sebab mengutuk orang tanpa henti. Kah!

  4. Lol

    August 19, 2020 at 10:40 pm

    Everyone can sing… But only few people are talented to sing or become a good quality singer…. and its definitely not you Nabila Razali.. you can sing but youre not talented

    Why still think you are one of those few people? Just saying you’ll do better next time doesn’t make you talented honey… You’re trying too hard… Give yourself a break.

  5. Anonymous

    August 19, 2020 at 9:49 pm

    Sumbang teruk klau mcm ni 2 mrkh baru betul,lagu2 dia dicover retis lain sdap betul dgr ,tapi klau dia nyanyi baik rekod skali pun tak sedap siottt,dah le tu lakun pun hncur teruk

Loading...
To Top