“Mulut Puaka!” – Bayi Istimewa Diejek ‘Joker’, Netizen Dakwa Ini Sebab Artis Sorok Muka Anak

Kehidupan

“Mulut Puaka!” – Bayi Istimewa Diejek ‘Joker’, Netizen Dakwa Ini Sebab Artis Sorok Muka Anak

Siapa saja yang boleh melawan takdir Allah S.W.T yang sudah menentukan segala jalan kita di dunia ini. Untuk dilahirkan sebagai bayi istimewa itu bukan pilihan, namun masih ada masyarakat yang berfikiran cetek serta tidak sensitif apabila berkaitan dengan hal ini.

Seperti baru-baru ini, tular di platform media sosial seorang bayi bernama Ayla Summer Mucha didiagnosis bilateral microstomia iaitu kecacatan kongenital dimana ia menjejaskan fungsi rongga mulut.

Advertisement

Bayi terbabit digelar oleh warganet sebagai baby permanent smile dan kini sedang popular di platform TikTok.

Biarpun ramai yang memuji kecomelannya, masih ada juga segelintir netizen meninggalkan komen kritikan iaitu menyamakan bayi berkenaan dengan watak popular Hollywood, Joker.

Malah, individu-individu yang meninggalkan komen seperti itu seolah-olah tidak mempunyai perasaan kerana berkata bayi tersebut adalah Joker sebenar.

komen twitter

komen twitter

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen berasa berang apabila membaca komen-komen negatif terbabit dan menanggap inilah sebab utama sesetengah selebriti di Malaysia enggan menunjuk wajah anak mereka di media sosial.

Selain itu, kami kongsikan artikel berkaitan pada pautan di bawah.

9 bulan lalu

"Bilal Masjid Berlambak!" - Diva AA Geram Netizen Tak Sabar Nak Tengok Wajah Bayi Neelofa

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...