September 25th, 2018

Baru-baru ini pelakon Zara Zya menerusi akaun Instagramnya ada memuat naik luahan perasaan menggambarkan beliau seakan patah hati. Ramai yang percaya ia berkait rapat dengan hubungan percintaannya bersama Hafreez Adam. Pelbagai spekulasi yang timbul termasuklah dakwaan mengatakan mereka sudah putus cinta.

Walaubagaimanapun, Zara enggan mengulas lanjut mengenai perkara itu dan mengakui beliau tidak seharusnya memuat naik kenyataan sebegitu.

Saya tak sepatutnya memuat naik kenyataan terbabit. Namun masa itu hati saya tengah panas dan terlalu ikutkan perasaan. Biasalah adat orang yang bercinta ada pasang surutnya. Cuma, dalam hal ini saya mahu berkongsi apa saya rasa. Tapi bila ada yang menghantar mesej menegur dan menasihati, barulah saya tersedar.

Mungkin terlalu terbuka mengenai hubungan mereka selama ini, Zara memberitahu buat masa ini beliau dan Hafreez mahu memberi ruang antara mereka.

Sumber Berita : Harian Metro


17 responses to “Muat Naik Status Patah Hati : Zara Zya Enggan Komen Lanjut”

  1. MEGA MAN 11

    As of September 19th, 2018, all eight Robot Masters in the game have been revealed.

    DWN.081: BLOCK MAN (Block Dropper)
    DWN.082: FUSE MAN (Scramble Thunder)
    DWN.083: BLAST MAN (Chain Blast)
    DWN.084: ACID MAN (Acid Barrier)
    DWN.085: TUNDRA MAN (Tundra Storm)
    DWN.086: TORCH MAN (Blazing Torch)
    DWN.087: IMPACT MAN (Pile Driver)
    DWN.088: BOUNCE MAN (Bounce Ball)

    Blast Man, Torch Man, Impact Man, Bounce Man, Tundra Man, and Acid Man were originally speculated by fans and thought to have been tentative names, but as it turns out, those are their official names. This means that their names were possibly leaked online.

  2. bf barumu says:

    bercinta dengan aku je la…insya Allah, aku akan bimbing hingga ke syurga

  3. Aku says:

    Ok lah tu. Si Hafreez tu bukan hensem pun. Muka macam pakai produk pemutih je.

  4. Zara D says:

    Zara zya kalau x mekup cantik lg x ? Mcm suka tgk muka dia ni..manis senyuman..adat bercinta cheq ooii..ada terbluwek dn kkdg membengkak..

  5. Anonymous says:

    biarlah dari macam Intan Liana ditinggal laki sebab ada perempuan lebih cantik dan kaya kan nyaya

Loading...