Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Minta Maaf Jika Komen Terlalu Diva Atau Negatif, First Day PMS – Farah Nabilah

Diberikan tanggungjawab sebagai juri jemputan untuk program Bintang Bersama Bintang Ahad lalu, pelakon baharu Farah Nabilah dikecam netizen yang menganggap beliau tidak layak untuk memberikan komen kerana masih hijau dalam industri hiburan.

Advertisement

Bukan itu sahaja, mereka turut mengatakan Farah bersikap terlalu berlagak dan “diva” serta dikatakan membuat mimik muka sombong setiap kali beliau memberi komen kepada peserta pertandingan lawak tersebut.

Menerima pelbagai kritikan, Farah menerusi akaun Twitternya memohon maaf kepada semua pihak dan menjelaskan beliau memberi komen secara ikhlas. Terpulanglah kepada netizen jika mereka mahu terima ataupun tidak. Farah juga akui mood beliau tidak stabil kerana ia merupakan hari pertama beliau datang bulan.

Sudah pun menutup ruangan komen di akaun Instagramnya, Farah memberitahu beliau  bukan takut dikecam tetapi tidak mahu netizen terus berbalah dan berbuat dosa.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

66 Comments

  1. Anonymous

    January 30, 2018 at 8:58 pm

    aku rase muka die nampak sombong sebab bentuk idung die..

  2. Papagomol

    January 30, 2018 at 7:35 pm

    Let r…everybody make mistake..ape jua alasan dia..yg paling penting..dia minta maaf..jgn salah anggap…sy xmint pon dia..disini sy nak tekan kan..semua org buat silap..its ok when dia sedar…n ckp maaf..

  3. aih

    January 30, 2018 at 5:24 pm

    tak perlu la sampai nak cakap ada PMS bagai….. adui yaiii….
    x de sapa nak taw peyed awak tu…

  4. Saper2 je la

    January 30, 2018 at 4:47 pm

    Hahahaa tutup ruangan komen sb tak nk netizen berbuat dosa yg x boleh blah tuuuuuu….ayat jangan kalah oiiii kehkehkehkeh

    • Anonymous

      January 30, 2018 at 6:54 pm

      baru jer nk up famos berlakon dgn mamat playboy tuh… dpt pujian skit jd bridemaid tuk anak tiri CTDK dah lagak diva…

  5. damai

    January 30, 2018 at 4:07 pm

    sy x tengok last week, btw sape pemenang mingguan last week

    • Mimi

      January 30, 2018 at 6:13 pm

      Mark adam..oh yeayy

Loading...
To Top