“Menjijikkan!” – Suami Bergurau ‘Susukan’ Anak Ditempat Umum Sebab Tersalah Baju Ditegur Ustazah

Kehidupan

“Menjijikkan!” – Suami Bergurau ‘Susukan’ Anak Ditempat Umum Sebab Tersalah Baju Ditegur Ustazah

Sejak adanya platform media sosial seperti TikTok, tidak boleh dinafikan semakin ramai membuat content untuk dipertontonkan kepada umum. Malah, ada juga mengambil kesempatan untuk melakukan content yang kurang sesuai demi mendapatkan ‘perhatian’ netizen.

Seperti baru-baru ini, terdapat sepasang suami isteri memuat naik satu video di platform tersebut memaparkan gurauan mereka bersama anak perempuan tanpa memikirkan baik buruknya dahulu.

Advertisement

Di dalam rakaman video berkenaan, si suami telah tersilap pakai baju menyusu iaitu milik si isteri sebelum adanya gurauan yang kurang senonoh dilakukan di khalayak umum.

Oleh kerana merasakan ianya agak keterlaluan untuk dijadikan sebagai gurauan, seorang penceramah bebas ustazah Sharifah Zahidah Syed Nooh telah memberi teguran kepada pasangan berkenaan di akaun Facebooknya.

Difahamkan melalui hantaran berkenaan, lelaki terbabit kemudiannya meminta anaknya untuk ‘minum susu’ yang sememangnya perbuataan menjijikkan.

Dalam pada masa yang sama, ia bukan sekadar jjiik, malah membuatkan si anak kecil keliru tentang baik buruk situasi yang dilakukan oleh ibu bapanya.

komen facebook

Tambahan penceramah itu lagi, dia meminta agak warganet tidak mengambil ringan soal isu yang berbangkit ini kerana ia barangkali dapat mendorong nafsu golongan pedofilia diluar sana.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut bersetuju dengan apa yang diperkatakan oleh ustazah terbabit dan berasa kecewa kerana pada zaman ini, masyarakat lebih suka membuat sesuatu yang tidak berfaedah demi content media sosial.

security imigresen mengamuk pada pihak media
8 bulan lalu

"Harini Saya Bertugas, Tak Boleh!" - Nak Buat Tinjaun Punca Pengurusan 'Slow', Pengawal Tengking Media Siap Rampas Telefon

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Facebook

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

1 Comment

  1. Anonymous

    May 17, 2022 at 7:56 am

    nnti ank ko nk isap puting llk lain, baru ko tau apa erti child grooming
    nk bodoh takde tapis2