“Malu S*al!” – Anak ‘Post’ Malu Keluar Jalan-Jalan Dengan ‘Parents’ Bikin Netizen Berang

Kehidupan

“Malu S*al!” –  Anak ‘Post’ Malu Keluar Jalan-Jalan Dengan ‘Parents’ Bikin Netizen Berang

Rasanya setiap pasangan yang sudah bergelar ibu bapa tahu ada fasa dimana anak-anak akan menjadi memberontak terutamanya apabila mereka di fasa remaja.

Namun, di Malaysia ini boleh dikatakan isu memberontak di kalangan anak-anak tidaklah terlalu teruk seperti di negara luar, tetapi kisah yang sedang tular di Twitter baru-baru ini lain pula apabila seorang gadis mengakui benci akan kedua-dua ibu bapanya.

Advertisement

Lihat pada tangkap layar yang di muat naik semula oleh pengguna Twitter terbabit, gadis tersebut mengatakan dia tidak suka keluar berjalan bersama ibu bapa kerana segan kepada orang ramai.

Dalam pada itu, dia turut mempertikaikan anak-anak yang lain boleh saja keluar dengan rakan-rakan tetapi kenapa dia perlu keluar dengan ibu serta ayahnya.

Tambahannya lagi, oleh kerana ibu bapanya sering ‘memaksa’ dia untuk mengikuti mereka berjalan bersama-sama, ia boleh membuatkan dirinya menjadi toksik serta tidak menghormati mereka.

komen twitter

Meninjau pada ruangan komen hantaran terbabit, rata-rata warganet tidak berpuas hati dengan luahan gadis itu dan ada juga yang berkata keluar dengan ibu bapa merupakan satu momen yang tidak dapat digantikan dengan apa-apa kerana terlalu berharga.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

kj
9 bulan lalu

"Status MySJ Tak Bertukar Kuning" - KJ Umum 'Casual Contact' Hanya Akan Dapat Notifikasi

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

6 Comments

  1. anis

    March 30, 2022 at 11:11 am

    semoga allah buka pintu awak adik sebelum terlambat. nanti kalau parent dah xde kat dunia ni.. sebebas mana pun awak.. akan rasa kosong. masa tu menangis n mnyesal pun dah tak guna.

Loading...