“Macam Mana Rezeki Nak Datang..” – Restoran Berkonsepkan ‘Hantu’ Teruk Dikecam

Kehidupan

“Macam Mana Rezeki Nak Datang..” – Restoran Berkonsepkan ‘Hantu’ Teruk Dikecam

Setiap restoran pasti mahu menampilkan keunikan restoran masing-masing bagi menarik perhatian orang ramai untuk mengunjungi restoran mereka.

Banyak restoran yang kita dapat lihat mempunyai tema sendiri seperti Hello Kitty, Harry Potter dan banyak lagi. Bagaimanapun, satu kedai makan di Batu Caves ini telah mengundang rasa tidak selesa orang ramai.

Advertisement

Melalui satu perkongsiaan di Facebook baru-baru ini, sebuah kedai makan Char Kuey Teow yang mempunyai hiasan bertemakan hantu diseluruh kedainya.

Disebabkan tema yang cukup menyeramkan itu, ia telah mendapat perhatian netizen dan rata-ratanya mengkritik konsep yang diketengahkan oleh pemilik restoran berkenaan.

Netizen kebanyakkannya berpendapat restoran berkonsepkan seperti itu seakan-akan memuja syaitan dan tidak sesuai untuk dijadikan tempat makan buat keluarga.

komen facebook

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

permohonan bkm tak lulus
5 bulan lalu

(VIDEO)"Terima Kasih LHDN"- Rayuan BKM Ditolak Kerana Miliki Kereta 1.3cc, Pesakit Kanser Ini Luah Rasa Kesal

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Facebook

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...