“Macam Kita Yang Salah” – Gelagat Wanita Langgar Kereta orang Di Belakang Buat Netizen Berang

Kehidupan

“Macam Kita Yang Salah” – Gelagat Wanita Langgar Kereta orang Di Belakang Buat Netizen Berang

Kalau memandu, rakyat Malaysia kebanyakannya seperti menjadi ‘orang lain’ di mana ramai yang merasakan jalan itu mereka yang punya dan mula untuk menjadi samseng jalan raya.

Seperti satu perkongsian di laman Twitter ini, seorang wanita dilihat seperti tidak mengaku salah meskipun telah mendatangkan kerosakan kepada kenderaan lain.

Advertisement

Dalam video tersebut, kereta yang dipandu wanita itu secara tiba-tiba mengundur dan menghentam kenderaan di belakangnya.

Yang lebih menjengkelkan, wanita itu kemudiannya keluar dengan ‘muka ketat’ dan segera melihat keadaan bahagian belakang keretanya selepas insiden itu.

Yang membuatkan mangsa terkilan adalah kerana wanita itu berlalu pergi tanpa mengucapkan sebarang kata maaf dan berlagak seperti mangsa pula.

Macam saya pulak yang salah. Kalau owner baca ni, saya tak marah pun cuma cakap minta la maaf. Tapi takpelah saya yang salah sebab duk belakang kakak.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa sakit hati dan geram melihatkan rindakan wanita berkenaan.

twitterSumber : Twitter  

“Jilake keluar macam orang yang langgar dia..” komen seorang netizen.

lasik RM700 egypt
2 bulan lalu

(VIDEO) “Murahnya!”- Hanya RM700, Gadis Ini Kongsi Pengalaman Buat Rawatan Lasik Di Mesir

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...