“Maafkan Aku.. ” – Buat Liputan Kemalangan Maut Libatkan Lima Beranak, Wartawan Tak Sedar Rupanya Rakan Sendiri

Kehidupan

“Maafkan Aku.. ” – Buat Liputan Kemalangan Maut Libatkan Lima Beranak, Wartawan Tak Sedar Rupanya Rakan Sendiri

Baru-baru ini, satu kemalangan maut yang melibat lima beranak telah mengundang rasa sebak dikalangan masyarakat apabila mengetahuinya.

Selain daripada ahli keluarga, seorang wartawan yang membuat liputan berita kemalangan terbabit turut terkesan, lagi-lagi dia sememangnya mengenali Allahyarham Muhammad Rosli iaitu ketua keluarga kemalangan terbabit.

Advertisement

Wartawan terbabit ada berkongsikan hantaran di Facebook mengatakan dirinya rasa seperti ‘dipukul’ kerana tidak menyedari tugasan yang perlu dibuat olehnya itu adalah kenalannya.

facebook

Pada mulanya dia ada memuat naik satu hantaran mengatakan dirinya akan membuat satu liputan mengenai sebuah kemalangan maut yang melibatkan sebuah keluarga, namun tidak lama kemudian, dia memuat naik satu lagi hantaran meluahkan rasa terkilan selepas mengetahui identiti yang terlibat dalam insiden berkenaan.

Maafkan aku kawan kerana gagal menjadi seorang kawan yang peka dengan keadaan hinggakan pemergian engkau semalam seolah tak diberi perhatian

Wartawan tersebut juga sempat mengimbas kembali perkenalannya bersama arwah tidak lama dahulu semasa membuat liputan mengenai bencana banjir.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

lalok
5 bulan lalu

(VIDEO) "Dah Semalaman Tak Balik Rumah" - Berbau Hapak & 'Lalok', Budak Perempuan Mengaku Ambil Pil Terlarang

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Facebook

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...