Lelaki Bangga Ada ‘Cable’ Anggota Polis, Siap Tayang Abang Bantu Keluarkan Motor Dalam Balai

Kehidupan

Lelaki Bangga Ada ‘Cable’ Anggota Polis, Siap Tayang Abang Bantu Keluarkan Motor Dalam Balai

Baru-baru ini, tular satu video di platform media sosial memaparkan sebuah video yang telah mengundang perasaan kurang senang di kalangan warganet.

Dalam video yang dimuat naik semula oleh pengguna Twitter itu, ia memaparkan seorang lelaki di TikTok bangga memberitahu kepada orang ramai bahawa abangnya yang merupakan seorang anggota polis telah membantu dia mengeluarkan motosikal yang telah disita.

Advertisement

Di dalam video itu juga memaparkan foto lelaki itu bersama motosikal RXZ berwarna merah dan juga foto seorang lelaki berada di samping kereta polis.

Menurut pengguna yang memuat naik semula video itu, dia bukan mahu menutup periuk nasi orang lain tetapi apa yang dilakukan oleh lelaki berkenaan sememang salah disisi undang-undang.

Difahamkan, video asal telah pun dipadam di akaun TikTok lagi terbabit selepas dirinya menjadi viral di platform Twitter.

komen netizen

komen netizen

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen merasakan lelaki terbabit yang menutup sendiri periuk nasi abangnya secara sengaja dan ia sememangnya akan mendatangkan masalah.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

4 bulan lalu

"Tidur Bertudung & Berselimut" - Gadis Kongsi Tips 'Travel' Ke Thailand Dengan BF Undang Kecaman

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...