“Ketat Sangat Tu” – Netizen Berang Ibu Guna Sellotape & Plastik Gantikan ‘Pampers’ Yang Habis

Kehidupan

“Ketat Sangat Tu” – Netizen Berang Ibu Guna Sellotape & Plastik Gantikan ‘Pampers’ Yang Habis

Baru-baru ini tular di aplikasi TikTok, video memaparkan seorang ibu yang menggantikan lampin anaknya yang kehabisan dengan menggunakan plastik dan sellotape telah mengundang kecaman netizen.

Advertisement

Menerusi video tersebut, ibu berkenaan difahamkan terpaksa bebuat demikian atas sebab lampin anaknya telah habis pada pukul 2 pagi dan pastinya tidak dapat dibeli di kedai kerana sudah tutup pada jam sebegitu.

Malah, turut dilihat anaknya dikelilingi ahli keluarga yang turut membantu ibu itu memakaikan plastik dan sellotape pada anaknya yang menangis.

pampers

Pampers darurat, kehabisan pampers lepas jam 2 pagi. Akhirnya buat pampers darurat.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen berasa kasihan kepada kanak-kanak itu yang menangis dan kelihatan tidak selesa dengan lampin tersebut.

“Dulu tiada pampers… kami guna kain sarung saja … lebih selesa buat si baby. kasian mesti tidak selesa ni,” tulis seorang pengguna TikTok.

@fh_oshin

Pampers Darurat???. kehabisan Pampers pas jam 2 pagi. akhirnya opa Q bikin Pampers Darurat ???#cucusultan #guemahbodoamat #pampers

? suara asli – Chitanda Eru ? – MUGIWARA ?

Malah, ada juga yang mengecam tindakan ibu tersebut yang disifatkan sebagai pemalas dan seperti menyakiti anaknya sendiri.

“Ketat sangat dia letak sellotape dekat baby tu.. astaqfirullah,” tulis seorang netizen.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

rider
9 bulan lalu

(VIDEO) "Tak Rugi Pun Tunggu" - 'Rider' Rempuh Sama Sendiri, Netizen Minta Patuh Lampu Isyarat

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...