Kenyataan Saya Diputar Belit Oleh Media Indonesia – Bubu

Hiburan

Kenyataan Saya Diputar Belit Oleh Media Indonesia – Bubu

Harapan Abang Nara agar Bubu tampil memperbetulkan keadaan akhirnya tercapai apabila semalam Bubu telah tampil di Metro Ahad untuk menyatakan yang kenyataannya telah diputar belitkan oleh media Indonesia. Sebelum ini, Bubu telah dikecam teruk kerana mengakui dirinya adalah cucu kepada Sultan Selangor. Namun rupa-rupanya, Bubu sendiri tidak pernah mengeluarkan kenyataan sebegitu sebaliknya media Indonesia yang mereka cerita sendiri.

bubu

Advertisement

Ini adalah sedikit petikan kata-kata Bubu, atau nama sebenarnya Raja Mohamad Syazni Raja Mohamad Rashid:-

Di dalam sidang media itu, saya cuma mengatakan berketurunan kerabat diraja. Saya tak cakap saya cucu sultan. Keturunan bapa saya, Raja Mohamad Rashid Raja Salehuddin adalah susur galur daripada keturunan sultan ketiga yang memerintah sebuah negeri di Semenanjung daripada 1826 hingga 1857. Itu saja dan saya memang saya bukan cucu kepada sultan yang memerintah negeri itu sekarang. Mereka (media Indonesia) juga memfitnah mengatakan saya membuat pengakuan itu kerana mahuka publisiti murahan

bubu
Dan Abang Nara sudah tengok video YouTube sidang media yang telah dihadiri oleh Bubu dan Syahrini, ternyata memang Bubu tidak membuat sebarang pengakuan bahawa dia merupakan cucu kepada Sultan Selangor. Ini dikuatkan lagi apabila Bubu memaklumkan sehingga ke hari ini dirinya tidak dipanggil menghadap pihak istana sekiranya benar dia mendakwa dirinya adalah cucu Sultan Selangor.

Itu memang jelas satu fitnah terhadap saya. Jika benar sultan murka dan mengarahkan saya disiasat, kenapa sehingga sekarang mereka tidak menghubungi saya? Saya tidak menerima sebarang panggilan daripada pihak istana atau kerajaan negeri itu. Jika baginda betul-betul murka, saya percaya saya akan dipanggil ke istana sebaik berita itu disiarkan.

Abang Nara tak sangka sungguh hebat tahap putar beli media Indonesia. Kalah media-media Malaysia nie. Mungkin itu satu perkara biasa. Semoga dengan penjelasan ini, nama Bubu dapat dibersihkan. Apa pun, didoakan agar percintaa Syahrini dan Bubu akan sampai ke jinjang pelamin satu hari nanti.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

108 Comments

  1. zaia

    June 4, 2012 at 11:44 pm

    owh rupanye…tumpang malu sekejap aku bila terbaca kes dia kantoi tu kat blog lain siang tadi..
    aku ingat cerita yang sangat baru, rupanye dah lapuk kat BN nie.
    ape la, media indonesia memandai je, over pulak..

  2. Mak Ngah

    June 1, 2012 at 8:38 am

    sapo dio ni? pelakon ko? penyanyi ko? meliana ko? tak kona den..mak ngah tak ponah donga pun..memokak jo..

  3. jaja

    May 31, 2012 at 6:05 pm

    kesian lah kau bubu…emak bapak kau tentu malu.. aku kenal family dorang . tak de apa pun biasa je duduk rumah teres kat usj 2..kalau syahrini tengok tentu terperanjat beruk dia…. dia ada 2 0rang kakak yg perasan cantik konon. emak dia sombong . muka ala2 mami gitu.asal mami sarawak…jgn nak kelentong lah bubu semua orang kenal awak lah… usj tu bukan besar sgt …nak2 budak sekolah menengah seafield kat usj 2 tu kenal kau dulu gangster kaki buli….

  4. angelina jolie ketiak putih bak mutiara, nah ambik....harum x...!!!

    May 31, 2012 at 1:59 pm

    bubu ni spesies yg mau perhatian, bukan hensem pun, putar belit media konon, minah indon 2 nk pulak kt bubu ikan ni, ko kena kencing jer minah oii. bubu tu playboy

  5. lovelime

    May 29, 2012 at 11:54 am

    bubu jala ikan aku tau lah…hahah!ape ade pada nama?kawan aku Raja, Yang Mulia, Engku pun ade tapi 2 drpd dia org biase2 jerk kerani kat opis aku nie huh xkecoh pun!maybe darah tue mmg ade dlm badan dia cuma dah jauh dah susur galurnya…so tak yah berlagak bagus sgt lah bubu ikan oiiiii!

Loading...