“Kami Perlukan Benda Baru” – Isteri Sedih Suami Kemaruk Main ‘Dating Apps’, Ada Netizen ‘Back Up’ Kata Itu Lumrah Lelaki?

Kehidupan

“Kami Perlukan Benda Baru” – Isteri Sedih Suami Kemaruk Main ‘Dating Apps’, Ada Netizen ‘Back Up’ Kata Itu Lumrah Lelaki?

Baru-baru ini, tular satu ciapan di Twitter apabila seorang isteri meluahkan rasa kecewa dengan suami kerana tergamak menduakan dirinya dengan bermain ‘cinta online’ bersama perempuan lain.

Wanita itu memaklumkan perkara ini baru saja diketahui dirinya selepas suami kantoi berdua-duaan dengan perempuan terbabit dan belum lega dengan kecurangan suaminya itu, terdapat satu lagi ‘rahsia’ yang diketahui oleh dia.

Advertisement

Menurut wanita itu, dia telah memeriksa telefon bimbit suami dan alangkah hancurnya hati dia setelah mendapati suami pernah download pelbagi aplikasi dating apps di dalam telefon bimbitnya terpaksu Omi.

Tidak mahu terus menerus makan hati dengan si suami, wanita itu mengambil tindakan untuk berhadapan dengan suami dan bertanya bagi mendapatkan kepastian hingga menyuruh suami bersumpah di hadapan Al-Quran agar tidak mengulangi kesilapan yang sama.

Tambahannya lagi, di sebabkan sikap suaminya yang tidak jujur sebelum ini membuatkan dia berasa was-was ingin memberi peluang kedua biarpun sudah memaafkan.

 

komen twitter

Bagaimanapun, apa yang membuatkan ramai warganet yang melihat ciapan itu berasa terkejut kerana terdapat individu yang juga merupakan seorang suami berkata itu merupakan lumrah lelaki yang akan berasa bosan dalam perkahwinan biarpun menyayangi isteri.

Individu itu turut mengakui dirinya juga bermain dating apps biarpun sudah bergelar suami, cuma mahukan perkara baru saja.

komen twitter

Dalam pada masa yang sama, ramai netizen yang nasihat kepada wanita itu untuk tidak terus menyeksa dirinya seandainya keadaan sudah semakin teruk dan meminta dia untuk membuat keputusan yang terbaik untuk diri serta anak-anak.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

Neelofa inai nunha stokis ejen tak laku
4 bulan lalu

"Lepas Ni Tak Nak Jual Dah" -Stokis & Ejen Inai Neelofa Merungut Banyak Stok Tak Terjual Kerana Tak Laku?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

2 Comments

  1. Xm

    July 26, 2022 at 12:59 am

    Isteri yang bangang dan bodoh dan yang takde otak je yang akan komen macam ni. Jenis isteri yang dah gemuk buruk tak kerja duk rumah macam maid ah yang bangang je akan komen ‘lumrah lelaki’. Go to hell. Kalau isteri download apps ni lepas dah kahwin ok ke? Lumrah mana pulak…bodoh!

  2. tecit

    July 25, 2022 at 12:44 pm

    cube klau kami yg bini2 plak bosan dgn hangpaaaaa haaa masa tu baru hang tauuuu langit tinggi ke rendahhhh

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...