Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Jiwa Saya Ni Ala-Ala Faizal Tahir, Saya Rasa – Aliff Syukri

aliff syukri faizal tahir

Terpalit dengan pelbagai kontroversi, baru-baru ini ibu kepada Datuk Seri Aliff Syukri iaitu Bonda Rozita Ibrahim memberikan teguran secara terbuka kepada usahawan kosmetik itu, meminta agar anaknya menjadi seorang profesional, berhenti menyanyi dan jangan terus gilakan publisiti sehingga memalukan keluarga.

aliff syukri

Advertisement

Aliff sebelum ini memberitahu dia sudah pun memohon ampun kepada ibunya dan berjanji tidak akan lagi bersikap riak menayang kemewahan di media sosial, tetapi dia  bertegas bahawa menyanyi serta lagu adalah jiwanya dan akan tetap mengeluarkan lagi lagu.

Kalau diminta untuk tidak buat lagu lagi, dia macam inilah, lagu adalah jiwa saya. Jiwa saya ni ala-ala macam Faizal Tahir. Saya rasakan, tak salah. Jadi walaupun orang tak suka, tidak mengapalah saya keluarkan juga.

aliff syukri lagu

Walau komposer tak mahu buatkan lagu, saya yang melabur untuk mereka buka lagu untuk saya. Ibaratnya macam itulah.

Pada masa yang sama, Aliff akui bahawa dirinya terasa hati dengan teguran tersebut dan menyifatkan tidak wajar ibunya berbuat demikian. Dia  tertekan kerana teguran itu  membuatkan lebih ramai netizen menyalah tafsir tentang dirinya selepas ini.

Sumber Berita : Media Hiburan

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

13 Comments

  1. Anonymous

    March 20, 2020 at 2:08 pm

    Haha…xtau… No kemennnd

  2. Anonymous

    March 20, 2020 at 12:50 pm

    Menyemak je kau aku nak tengok covid 19 terus muke engkau aku nampak mak kau pun dah tak tahan dengan kau bini kau pun dah tak tahan dengan kau semua nak viral semua nak orang tau

  3. Aku brnci alip

    March 20, 2020 at 10:05 am

    Ni lagi besar sial.. Durhaka, kau nk kecik hati dgn mak kau? Benda musibat kau buat tk pikir hati oerit keluarga lain pulak, habis oecah belah keluarga org lain, kau tk fikir kan lahanat… Kau tk bole nyanyi jgn nk samakan mcm faizal tahir pulak.. Ape bangsat kau ni… Eh kau ni mati lg baik lah, hari2 menambah dosa org, taubat kepala otak kau mcam ni..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama