Jangan Canang Masalah Rumah Tangga Di Media Sosial – Ajak Shiro

Hiburan

Jangan Canang Masalah Rumah Tangga Di Media Sosial – Ajak Shiro

Sekarang ini seakan menjadi trend untuk pasangan suami isteri berkongsi masalah rumah tangga mereka dan segala cerita ”dalam kain” di laman sosial. Sebenarnya tanpa disedari, “budaya” ini juga yang akhirnya mampu memusnahkan mahligai yang dibina.

Advertisement

Perkara ini juga selalu terjadi kepada golongan selebriti, habis semuanya dicanang di media sosial sehingga memberi peluang untuk netizen menentukan keputusan mereka. Bila kena kritik, marah pula.

Memberikan pandangannya tentang isu ini, pelawak Ajak Shiro yang umum mengetahui mempunyai keluarga bahagia berpendapat, segala isu berkaitan rumah tangga harus diselesaikan sendiri tanpa campur tangan orang luar.

Sejujurnya, saya takut apabila diminta mengulas mengenai kemelut yang melanda kehidupan peribadi selebriti kerana kita tidak dapat menduga masa hadapan. Nasihat saya, masalah keluarga perlu diselesaikan suami dan isteri tanpa dipengaruhi orang luar. Apabila terlalu terbuka berkongsi, orang lain pula yang cuba membuat keputusan bagi pihak kita.

Mereka tidak tahu apa yang kita lalui, jadi lebih molek setiap kemelut diselesaikan tanpa pembabitan orang luar. Bimbang jika mendengar cakap orang, kita pula yang akan menyesal pada kemudian hari.

Tidak dinafikan, ramai yang berkongsi masalah mereka di media sosial termasuklah kes suami curang, suami atau isteri memiliki nafsu sejenis dan macam-macam lagi. Tidak salah kalau sekadar untuk meluakan perasaan tetapi janganlah keterlaluan.

Sumber Berita : BH ONLINE

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

9 Comments

  1. Aku

    June 28, 2019 at 5:28 pm

    Haha ramai juga tak suka Shuib eh. Tapi tula rezeki dia. Lepas Sinar, Hot plak. Erm padahal tak best mana pun.

  2. ntahpape

    June 28, 2019 at 5:07 pm

    aku mmg x suka shuib! tukar PLZ

  3. tipah

    June 28, 2019 at 4:49 pm

    aku xtau knp aku minat mamat ni. dengor hot fm pun sbb ada syuk n dia..skang suib ganti ntah pape

  4. mak jemah bawang

    June 28, 2019 at 4:11 pm

    yum yum juga ajak ni

  5. Anonymous

    June 28, 2019 at 2:58 pm

    MATANG

    • minah jambu say NO to drugs

      June 29, 2019 at 12:32 pm

      kurus nye kau sakit ke ? ke makan hati ngan bini ?

Loading...