Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Isu Tuduhan Rampas Kekasih, Ifa Raziah Sudah ‘Move On’ Dan Maafkan Zarina Anjoulie

Kontroversi yang dicetuskan oleh Zarina Anjoulie yang mendakwa Ifa Raziah pernah berskandal dengan bekas kekasihnya sehingga mengajak untuk bermalam di hotel menimbulkan pelbagai spekulasi.Ifa akui terkilan dengan tuduhan itu sehingga ia menjejaskan moodnya yang sedang bercuti dan menyambut tahun baru di luar negara.

Advertisement

Bagaimanapun, Zarina telah menghantar mesej peribadi kepada Ifa  memohon maaf atas keterlanjurannya itu dan mengakui beliau terlalu bodoh untuk mempercayai percakapan orang lain.

Ifa menerusi akaun Instagramnya menerima permohonan maaf itu dengan baik dan mahu ‘move on’ daripada isu tersebut.  Cuma, beliau berharap perkara ini tidak akan berulang lagi.

Baguslah kalau sudah dapat diselesaikan dengan cara baik. Beringatlah, sebelum berkata-kata atau membuat tuduhan. Pastikan perkara itu benar, jika tidak anda sendiri yang akan malu.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

13 Comments

  1. Aku

    January 4, 2019 at 5:47 pm

    Aku ni tak minat Ifa tapi bab ni wow! Cool gila dia.

  2. anonymous

    January 4, 2019 at 4:25 pm

    ifa ni memang bagus dan very talented versatile

  3. faraj

    January 4, 2019 at 4:22 pm

    Aduiiii… saya tgk dlm Youtube BF Zarina yg pakai Topi itam tu, saling tk tumpah Mamat pakai kete tayar terkankang…muka mamat tu dlm Utube pun saya tgk muka mcm Frust tak dpt BRIM jer…tu pun Zarina berebut sgt…kikikiki

  4. Anonymous

    January 4, 2019 at 2:33 pm

    ape lah mental sgt si anju ni….
    si ifa tu elok2 buat hal sendiri tak kacau hidup zarina anjoulie ni pun…. sesuka hati fitnah org nak malukan org…

    maaf tu.. yer laa org tu maafkan.. tp akibatnya sume org tempiaran lari nmpk si anju ni sbb dtg bawak sial

  5. strong

    January 4, 2019 at 1:41 pm

    aku harap kak ifa ni saman malu jer anju ke antu ni… nk bagi dia pengajaran sikt…bagi smpi terduduk baru tau.. tapi dah kak ifa dah maafkan xnk panjang cerita .hmm okla… harap antu ni jaga sikit perangai dia lepas ni.. jgn sedap mulut je mcm org mabuk aibkan org sana sini..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama