Isu Curang Kembali Tular, Shah Rukh Khan Nafi Pernah ‘Tidur’ Dengan Kajol

Hiburan

Isu Curang Kembali Tular, Shah Rukh Khan Nafi Pernah ‘Tidur’ Dengan Kajol

Temubual pelakon Bollywood popular, Shah Rukh Khan berhubung dengan dakwaan aktor tersebut pernah berlaku curang bersama heroin dalam filemnya, Kajol yang dilakukan beberapa tahun lalu kembali tular.

Memetik petikan di mStar, Shah Rukh Khan, 56, berasa marah dan tersinggung apabila gosip tentang dirinya pernah tidur bersama pasangannya di dalam filem tersebar.

Advertisement

Menurut pelakon filem Dilwale itu, Kajol merupakan seorang sahabat dan sudah dianggap seperti anak saudaranya serta dia turut bertegas bahawa dia tidak pernah tidur bersama heroin tersebut.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shah Rukh Khan (@iamsrk)

Dalam pada itu, beliau turut berkata bahawa dirinya tidak pernah tertarik dengan wanita hanya kerana mempunyai wajah cantik, namun lebih tertarik dengan wanita yang mempunyai karakter, kecerdasan dan semua yang dimiliki oleh isterinya.

Advertisement

Lebih tertarik kepada karakter, kecerdasan dan Gauri memiliki itu semua. Jadi kenapa harus mengejar perempuan lain?

Kajol dan Shah Rukh KhanSumber : Google 

Katanya lagi, jika benar dia ingin berlaku curang, tiada siapa akan mengetahui perkara tersebut kerana dia beranggapan bahawa dirinya seorang pelakon yang pintar untuk menyembunyikan hal seperti itu.

Selain itu, kami kongsikan beberapa artikel yang trending pada pautan di bawah.

caprice kahwini fara inalis
3 minggu lalu

(TAHNIAH) Bakal Beri Penjelasan Nanti, Caprice Sah Kahwini Wanita Pilihan

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : mStar

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...