February 27th, 2019

Rumahtangga Aliff Aziz dan Bella Astillah seolahnya dilanda badai sekali lagi apabila isterinya, Bella Astillah mendedahkan bahawa dia menjalin hubungan dengan pelakon utama sebuah telefilem. Malah, Bella turut mendedahkan bahawa Aliff sudah seminggu tidak pulang ke rumah.


Khabarnya, Bella menerima tiga rakaman video dari seseorang yang menunjukkan Aliff bersama pelakon yang merujuk dirinya sebagai ‘Via’ sedang mabuk, berpelukan dan menari bersama Bella di sebuah kelab.

Menceritakan mengenai kejadian itu, Bella memberitahu sebelum ini meminta petunjuk dari Allah SWT mengenai perkahwinannya.

‘Via’ mendakwa dia tidak mabuk dan meminta pihak yang mendakwa demikian mengeluarkan bukti. Namun ia disangkal oleh Bella yang mempunyai bukti tiga rakaman video kelakuan Via dan suaminya.

Walaupun begitu, Bella masih belum mendedahkan rakaman video tersebut.

Jika benar perkara ini, diharap Bella bersabar. Mungkin ada penerangan yang munasabah oleh Aliff Aziz mengenai perkara ini?

Sebelum ini Aliff Aziz pernah terbabit kontroversi apabila keluar berkaraoke dengan pelakon Afifah Nasir ketika Bella baru 20 hari berpantang anak pertama mereka. – beautifulnara.com


68 responses to “Isteri Dedah Aliff Aziz Seminggu Tak Balik Rumah, Jalin Hubungan Dengan Heroin Telefilem?”

  1. Anonymous says:

    jantan…pompuan same je…gatal celah kangkang skrg.

  2. kakikucinghitam says:

    jangan nk salahkan pompuan je.. terbukti jantan yg salah disituuuuu

  3. minah kepochi says:

    via siapa ya?

  4. alip jantan tak guna says:

    dekat sini komen semua bagus salahkan jantan tak guna tu. dekat ig bella, sibuk semua nak cakap perempuan tu cheap. sibuk nak bash perempuan tu sorang. padahal sama sama melayan, salahkan lah jantan tak guna tu dulu. memang dah 2 kali jadi. memang perangai macam bodoh. heh

  5. Anonymous says:

    apesal tak terus letak je name heroin kn senang. xde lah org tertanye2.. octavia manrose kan..

Loading...