Intan Liana Sambut Ulang Tahun Perkahwinan Penuh Keperitan Bakal Diceraikan

Hiburan

Intan Liana Sambut Ulang Tahun Perkahwinan Penuh Keperitan Bakal Diceraikan

Tanggal 1 Mac 2018 semalam sepatutnya menjadi hari yang paling bermakna buat Intan Liana Saleh kerana ia merupakan ulang tahun kelima perkahwinannya bersama Ude Wahid. Namun, hanya keperitan yang dirasai oleh Intan yang menanti detik untuk diceraikan.

Advertisement

Tidak mengetahui apakah sebab beliau ingin diceraikan sedangkan masih menyayangi suaminya dan redha untuk hidup bermadu dengan pelakon Izreen Azminda, Intan menerusi Insta Stories beliau membuat luahan yang sangat memilukan hati.

Luahan penuh dengan kata-kata sedih itu turut dimuat naik berserta dengan foto ketika persandingannya bersama Ude.

Tidak mengapalah Intan, mungkin selepas ini Allah SWT akan menemukan beliau dengan seorang lelaki yang benar-benar mencintainya dan anak-anak seikhlas hati. Mungkin hari ini beliau derita, siapa tahu nanti kebahagiaan akan menjadi miliknya. Tabahkan hati.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

60 Comments

  1. 579

    March 2, 2018 at 5:42 pm

    Allahuakbar…semoga diberikan ketabahan pada intan…sedey sgt bile kenangkan anak2 nye yg masih kecik..tergamak wahai si ayah melakukan sebergitu…Ingatlah sesunguhnya Allah x pernah tidur…tunggu sahaja bahagian kamu….

  2. Eyeee

    March 2, 2018 at 3:59 pm

    Jantan tak guna..
    ada hati nk extend masjid..
    transport pon takleh provide kat intan..konon nk extend masjid..
    tanggungjawab pon hancur..dasar bodoh..

    yg home wrecker pon gatal menyundal dgn laki org..
    menumpang kasih kepala hotak kau..
    smpai hancur rumah tangga org,tu bukan menumpang..
    menumpang buat cara menumpang..
    nk nak conquer sorg2..bodoh..

    semoga intan kuat la..untuk dir sndri dan anak2..
    org dah taknak kita..tak kan nk merayu lagi..

  3. mummyAdra...

    March 2, 2018 at 3:51 pm

    Bila dh xnk ko ckp la ko dh xde hati… dh tawar hati xde persefahaman bagai….. ko pk ko je kan… ko xpk ke anak2 ko yg masih kecik?? hemmm ayah jenis apa la ko ni??…. langsung xde rasa kesian ke apa?… pelik anak sendiri ko abaikan… anak org lain kalut plak ko nak jaga… besday anak2 ko pn ko xde kan?…
    hishhhh teruknya alahai…
    xpe la intan… sabar la.. sy tau awk kuat… kuat demi anak2…. semoga allah bersama awk intan…..

    • Anonymous

      March 5, 2018 at 3:37 pm

      Habis 5 tahun kahwin, henjut sampai keluar anak dua tu apa??? Suka-suka???

  4. Anonymous

    March 2, 2018 at 2:48 pm

    bangang

  5. i am me

    March 2, 2018 at 12:27 pm

    maaf izreen.. masa mula2 kau masuk industri aku suka tgk kau berlakon.. nampak mcm budak yg baik dgn karektor kau pn nampak sopan, lembut bertutur kata dan ayu je. tp makin lama makin meluat bila true colour kau keluar semua.gelak bersepah..cakap kasaq.. nampak kurang ajar.. serius kalau nampak cite kau mmg malas nk tgk..
    tak salah mengambil hak org tp sedar diri bila kita mengambil,jgn bt mcm hak kita. tgk zarina zainudin. no 2.. tak pakai tittle DS pn.. x bolot laki bt hak sorg pn.. kau ptt nasihatkan suami kau ttg tgjwb bkn ko biarkan suami kau jandakan isteri dia krn nak isterikan kau.
    takpa intan pk 1 je.. suami yg baik utk isteri yg baik…

Loading...