“Ingat Senang Ke Nak Tinggalkan Orang Psiko?” – Gadis Dibelasah ‘Boyfriend’ Sampai Jari Terbelah Sebab Minta ‘Break’

Kehidupan

“Ingat Senang Ke Nak Tinggalkan Orang Psiko?” – Gadis Dibelasah ‘Boyfriend’ Sampai Jari Terbelah Sebab Minta ‘Break’

Ada pasangan mengakhiri hubungan cinta mereka dengan cara yang profesional namun segelintir individu tidak bernasib baik kerana dikasari pasangan apabila meminta untuk memutuskan hubungan.

Itu yang berlaku kepada seorang gadis yang berkongsi di Twitter baru-baru ini di mana dia mendakwa telah dibelasah oleh teman lelakinya selepas minta putus.

Advertisement

Menurutnya, gara-gara tidak boleh terima hubungan mahu diputuskan lelaki tersebut bertindak kasar sehingga menyebabkan jarinya hampir putus.

Difahamkan, dia menerima sebanyak 9 jahitan pada jari telunjuk di tangan kanannya angkara kekasih yang menurutnya seorang lelaki ‘psiko’.

Ni jari aku terbelah sebabkan minta break dari orang psycho ye. Ingat senang ke nak tinggalkan orang psycho dan gila?”

Gadis itu turut membuat pendedahan bahawa bukan dirinya seorang telah menjadi mangsa lelaki tersebut tetapi juga ada beberapa wanita lain pernah menerima nasib yang sama.

Jelasnya lagi, sebelum ini dia pernah minta putus kerana tidak tahan namun tidak sampai hati selepas lelaki itu mencederakan dirinya sendiri selain berkata mahu membunuh diri.

Dia akui terpaksa mendedahkan perkara itu serta memuat naik semua bahan bukti di media sosial supaya lelaki tersebut tidak lagi mengganggunya.

Sementara itu, gadis berkenaan sempat berpesan dan mengingati kaum Hawa yang lain supaya berhati-hati agar tidak terkena jerat sepertinya.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

7 bulan lalu

(VIDEO) "Kenapa Tak 'Expose'!!"- Gadis Jadi Mangsa Pukul, Lagi Sekali Dibelasah Kekasih Baru

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...