Ibu Kesal ‘Breastfeed’ Sambil Baring, Anak Tersedak Sampai Susu Mengalir Dari Telinga

Kehidupan

Ibu Kesal ‘Breastfeed’ Sambil Baring, Anak Tersedak Sampai Susu Mengalir Dari Telinga

Memegang sebagai gelaran seorang ibu bukanlah satu perkara yang mudah untuk dilakukan. Banyak perkara yang perlu dipelajari serta ditempuhi, lagi-lagi jika seorang wanita itu baru saja bergelar sebagai seorang ibu.

Seperti perkongsiaan cerita seorang wanita di TikTok ini apabila memberitahu dirinya berasa serba salah terhadap anak kecilnya yang terkena jangkitan kuman.

Advertisement

Dia mendapati anaknya dijangkiti penyakit itu apabila bayi berkenaan terkena demam panas sehingga keluar lendir seperti hingus di telinganya.

Setelah membuat pemeriksaan dengan doktor, lendir berkenaan hanya akan keluar seandainya suhu badan bayi itu meningkat dan kerana terlalu risau melihat keadaan yang semakin terus, dia telah membawa berjumpa dengan pakar.

Luluh hati seorang ibu apabila mendapati anaknya jadi seperti itu kerana bermungkinan tersedak susu hingga mengalirnya cairan dari lubang telinga. Difahamkan ianya berlaku kerana kedudukan kepala bayi diletak rendah dari badan.

komen tiktok

komen tiktok

Di dalam ruangan komen hantaran berkenaan, rata-rata netizen mendoakan agar anak kecil itu diberi kesembuhan dengan segara serta turut mengucapkan terima kasih kepada wanita itu atas perkongsiaan yang membuka mata mereka agar tidak membuat hal yang sama.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

pantang
6 bulan lalu

(VIDEO) "Alah Comel!" - Aksi Anak Buah Sibuk Nak Ikut Berpantang Cuit Hati Netizen

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...