“Haritu Kes Kereta Kebal..” – Jalur Gemilang Dipasang Terbalik Masa Raptai Hari Kebangsaan Undang Kecaman

Kehidupan

“Haritu Kes Kereta Kebal..” – Jalur Gemilang Dipasang Terbalik Masa Raptai Hari Kebangsaan Undang Kecaman

Tinggal beberapa jam saja lagi negara kita akan menyambut Hari Kemerdekaan buat kali ke-65 dan dapat dilihat pelbagai persiapan telah dilakukan oleh pihak-pihak tertentu bagi meraikan hari bersejarah ini.

Namun begitu, semasa langsungnya raptai Hari Kebangsaan 2022 baru-baru ini, terjadi satu hal yang telah menarik perhatian untuk meninggalkan reaksi mereka.

Advertisement

Di dalam ciapan video yang tular di platform Twitter itu, terlihat Jalur Gemilang semasa raptai dijalankan dipasang dengan terbalik.

Hal terbabit telah membuat para warganet berasa ‘panas hati’ kerana mereka menganggap pihak yang terlibat mengambil ringan tentang hal ini dan tidak hormat pada Jalur Gemilang sejak kebelakangan ini.

komen netizen

Bukan itu saja, malah ada juga netizen yang mengaitkan kemajuan negara dengan cara pihak yang memasang Jalur Gemilang itu secara terbalik.

komen netizen

Dalam pada masa yang sama, warganet turut tidak melepaskan peluang untuk meluahkan segala kekesalan mengenai sikap Anggota Tentera Malaysia (ATM) kerana kontroversi yang melanda beberapa hari lalu.

komen netizen

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

3 bulan lalu

"12 Sem Projek Tak Siap" - Calon PhD Rupanya Bermasalah, UM Nafi Ambil Hasil Kajian

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    August 30, 2022 at 3:57 pm

    nanti ade la komen, ni semua sebab protes sbb najib masuk penjara….haih

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...